Završnica Vizionara u Kavezu

Nakon edukativnih radionica i konzultacija s vodećim marketinškim i kreativnim agencijama došlo je vrijeme da studenti predaju svoja rješenja i da Vizionar proglasi pobjednike. Završnica natjecanja održana je u ponedjeljak u  Kavezu, a najboljih deset finalista imali su priliku predstaviti svoje ideje. U stručnom žiriju koji ih je ocjenjivao bili su Ema Dragojević iz Zagrebačke pivovare, Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić, Jurica Ćorluka iz agencije Senor, Stipan Perić iz Hrvatske elektroprivrede i Alen Kekić iz agencije I to nije sve. Nakon uvodne riječi predsjednice udruge eSTUDENT, Anamarie Sluganović, pet finalista predstavilo je dizajn   za case Zagrebačke pivovare. Svaki tim imao je pet minuta da oduševi žiri svojim izlaganjem, nakon čega su ostalih pet finalista predstavili svoja rješenja za HEP-ov case „Umjetna stabla i interaktivni zid“.

Zamjenica voditeljice Nives Dabić, pobjednica case-a Zagrebačke pivovare Martina Čingel i voditeljica natjecanja Jelena Mandić

Žiri je imao težak zadatak, ali glasanjem su odabrali one najbolje. Prvo mjesto i 4000 kuna za Ožujsko case osvojila je Martina Čingel s timom Gea, koja je napravila inovativan dizajn za majicu. Ideja je bila da se na majicu aplicira držač za slušalice ili u drugom slučaju natpis u funkciji znojnika. Cilj je bio postići da su majice funkcionalne, a ne da u njima spavamo kako je objasnila natjecateljica. Drugo mjesto i 2000 kn osvojio je tim Orange Avenger u kojem su sudjelovali Anamarija Šišić i Nikola Klemeš. Oni su svojim domišljatim porukama povezali dizajn s glazbom i nogometom te pogodili bit zadatka. Tamara Vuk i Iva Čupić iz tima Lynx dizajnom na majici su zaigrale igru „Istina ili izazov“  i osvojile žiri te treće mjesto i 1000 kn.

Voditeljica natjecanja Jelena Mandić, pobjednice HEP-ovog case-a Dora Doko i Erika Filipan i zamjenica voditeljice Nives Dabić

HEP je za svoj case nagradio tim Koprive, Doru Doko i Eriku Filipan s prvim mjestom i nagradom od 4000 kn. Njihov interaktivni zid aktivira se kontaktom, a čovjek je taj koji spaja strujni krug. Djevojke iz tima Turing, Petra Piškor i Lucija Sever osvojile su drugo mjesto i 2000 kn. One su zamislile da aktivnosti poput hodanja, šetnje ljubimaca ili plesanja imaju neočekivan digitalni efekt na njihovom EL-TO trgu. Treće mjesto podijelila su dva tima, LID s članovima Lucijom Matić i Domagojem Buiem koji su svjetlosnim akcentima željeli stvoriti jedinstven doživljaj s fokusom na pojedinca i Josipil kojeg čine članovi Josipa Tadić i Filip Kovačić čiji bi interaktivni zid omogućio korisnicima kreativno izražavanje i zabavu.

IMG_4170.jpgn

Cijela završnica prošla je u opuštenoj atmosferi, a nakon proglašenja pobjednika, tim Vizionar se oprostio s ovogodišnjim natjecanjem i zahvalio naručiteljima,  HEP-u i Ožujskom, partnerima natjecanja, agencijama Grey Zagreb i I to nije sve te agencijama Bruketa&Žinić, Brigada, Imago i Señor.

Blanka Capak