image_6483441

Natjecanje Case Study Competition ove se godine održava četrnaestu godinu za redom, a uz njega održane su i radionice koje su studentima omogućile korištenje novih znanja i vještina koje će im donijeti prednost u natjecanju. Svojim motivacijskim govorima natjecanje su otvorili poduzetnica  Lada Tedeschi Fiorio iz Atlantic grupe i poduzetnik Matija Krznar iz prvog car sharing projekta Spin City.  

U travnju su za natjecatelje održane dvije radionice na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Prvu je radionicu održao mladi poduzetnik Davor Debrecin – izvršni direktor jedne od vodećih digitalnih agencija Svinaweb, a radionica se održala pod naslovom ‘Digitalna transformacija poduzeća’. Studenti su imali priliku naučiti koji su najvažniji početni koraci, ali i faktori u digitalnom poslovanju i upravljanju tvrtkom. Davor Debrecin naglasio je važnost prvoga koraka u digitalnoj transformaciji – zaštiti podataka te je istaknuo razloge ulaganja u digitalne tehnike gdje je najvažnije držati korak sa suvremenim tehnologijama poslovanja zbog vlastite konkuretnosti na tržištu. Također, jedan od važnijih savjeta je da ‘sve kreće od doma’ tj. savjetuje stvaranje kulture digitalne transformacije u privatnom životu u obliku bolje raspodjele vremena provedenog online i na konkretnim sadržajima.

DSC_8220-min

Drugu radionicu u sklopu CSC-a održala je voditeljica za istraživanje tržišta u Hrvatskom TelekomuKsenija Ilin. Radionica se održala pod nazivom ‘Istraživanje tržišta: argumentirano poslovno odlučivanje’, a Ksenija Ilin pojasnila je studentima kako odabrati uzorak pri istraživanju, koncept customer journey-a te segmentaciju korisnika. Također, istaknula je važnost istraživanja s osvrtom na inovacije te približila polaznicima kako od više ideja odrediti i iskoristiti onu pravu. Studenti su na ovim radionicama imali priliku mnogo naučiti o prepoznavanju i iskorištavanju prilika, dobiti mogućnost učvrstiti i praktično iskoristiti svoja postojeća znanja, razviti neke nove vještine i na kraju – oblikovati i shvatiti svoja očekivanja od budućeg poslovnog svijeta koji im je dosad možda bio nepoznanica.

image_6483441

Nakon što su svi natjecatelji predali rješenja, ona će biti poslana poduzećima na vrednovanje poslije kojeg će se od 14. do 16. svibnja prezentirati finalisti natjecanja, a pobjednici će biti proglašeni na samoj završnici Case Study Competition-a  koja će se održati u kazalištu Gavella 24. svibnja.

Sara Radaković