cover

Vizionar, kao jedini studentski natječaj za dizajn donosi ti mnogo toga – novčane nagrade u vrijednosti 4.000 kn, 2.000 kn i 1.000 kn za tri najbolja rješenja te brojne druge pogodnosti poput prakse u marketinškim agencijama i konzultacije s ponajboljim marketinškim stručnjacima u Hrvatskoj. Na ovogodišnjem izdanju Vizionara najboljim natjecateljima su osigurane prakse u agencijama Bruketa & Žinić, Fahrenheit, Imago, I to nije sve, Brigada i Hortikultura Ćustić.

Osim novčanih nagrada i prakse, sama prijava i sudjelovanje na natjecanju već otvaraju mnoga vrata poput stjecanja iskustva koje će budući poslodavci znati cijeniti, prilike za povratnom informacijom od stručnjaka iz prakse i mogućnosti za networking s potencijalnim suradnicima, partnerima i sl.

Prošlogodišnji pobjednici Vizionara, Tea Šubat i Neven Zulijani rado se prisjećaju svojeg iskustva na natjecanju i izradi maskote za Dječji klub Arena centra. Tea i Neven su prijatelji koji odlično surađuju pa su i svemu pristupili dosta opušteno, a pobjeda im je donijela mogućnost odrađivanja prakse u agenciji Imago gdje Tea i dalje radi. Sudjelovanje na natjecanju bi preporučili svima jer kako kažu, Vizionar pruža brojne prilike da se doživi nešto novo,od konkretnog zadatka klijenta, preko prezentacije pred publikom i stručnim žirijem do prakse u izvrsnim poduzećima.

TeaPravi značaj Vizionara za mene se pokazao tek nešto kasnije, kad sam započela izabranu praksu u Imagu. Bila sam oduševljena radom u agenciji i potvrdila mišljenje da bih se jednog dana voljela naći na takvom radnom mjestu. To se i ostvarilo puno brže nego što sam očekivala, tako da sad već nekoliko mjeseci radim upravo u Imagu kao junior dizajner. Dakle, dobiveni posao uvelike dugujem prilici koju mi je pružio upravo Vizionar” – zaključila je Tea Šubat, pobjednica Vizionara 2015. godine.

Oboje su odnijeli više od pobjede nakon Vizionara. Tu su se našle prakse, poslovi ali i spoznaje novih činjenica o samima sebi.

nevenPomogla mi je više činjenica da sam dobio potvrdu kako je moj rad u redu. Sudjelovanje na Vizionaru je definitivno utjecalo na brže dobivanje posla te povećavanjem iskustva i u stvarnosti i na papiru odnosno CV-u.dodao je Neven, pobjednik Vizionara 2015. godine.

Sad kad znaš zašto je Vizionar prava prilika za tebe, odaberi jedan od tri ponuđena slučaja ovogodišnjih naručitelja. Zadatke za natjecatelje pripremili su Fakultet elektrotehnike i računarstva koji traži arhitektonsko prostorno rješenje uređenja atrija, Pliva s rebrandiranjem nagrade kompanije te Zagrebačka pivovara koja želi tvoju ideju za novi vizual beer mixa.

Brošuru s više detalja o natjecanje i slučajevima preuzmi na linku.


Na natjecanje se možeš prijaviti individualno ili u timu do dvije osobe i ne zaboravi – prijave su otvorene do 3. travnja, stoga odaberi slučaj koji ti se najviše sviđa i ne dopusti da netko drugi ugrabi tvoju priliku!