Usmjeri i razvij vlastitu kreativnost znanjem s radionice “Kako biti kreativniji!”

Usmjeri i razvij vlastitu kreativnost znanjem s radionice “Kako biti kreativniji!”

Nakon završetka prijava na ovogodišnje studentsko natjecanje u izradi vizualnih rješenja Vizionar, kreativni direktor poduzeća I TO NIJE SVE! Alen Kekić održat će radionicu “Kako biti kreativniji!” 4. travnja u 18:30 sati, u poduzeću I TO NIJE SVE! (Ulica Krste Pavletića 1/1) s ciljem podučavanja polaznika o kreativnosti u oglašivačkoj industriji. Kekić će na radionici staviti naglasak na koje stvari treba paziti u oglašivačkoj industriji, kako usmjeriti kreativnost pri rješavanju zadatka te će ponuditi brojne druge savjete za poslovnu i kreativnu budućnost.

U razgovoru s Alenom Kekićem otkrili smo čime se bavi poduzeće I TO NIJE SVE!, nešto o njihovom sudjelovanju na Vizionaru te što očekuju od studenata.

Čime se bavi poduzeće I TO NIJE SVE! ?

Alen: I TO NIJE SVE! zapravo je kreativna i marketinška agencija koja posluje pod mantrom “raditi pametna rješenja i oglašavanje s pametnim ljudima u pametnom prostoru”. Iza domišljatog imena zapravo stoji tim predanih i vrlo kreativnih ljudi, koji uz malo truda pronalaze i stvaraju jako dobra rješenja.

Koliko dugo sudjelujete na Vizionaru i što Vas je potaknulo da se uključite na projekt?

Alen: Ovo nam je mislim četvrta godina suradnje i vrlo smo ponosni na to. Dati priliku studentima da već na fakultetu osjete kako je biti dio projekta, u kojem klijenti očekuju kreativna rješenja, je sigurno nešto gdje možemo i želimo pomoći studentima.

Što ste do sada dobili od Vizionara?

Alen: Prije svega drago mi je što smo imali priliku upoznati studente s radom agencije, a i upoznati tko nam uskoro stiže na tržište rada te vidjeti postoji li ikakva mogućnost za suradnjom u budućnosti.

Što očekujete od studenata?

Alen: Očekujemo da stvore nešto super, da uživaju u stvaranju, u zadatku i procesu. To je ono bitno. Uvijek ste pomalo nezadovoljni sa završenim radom i točno znate što biste bolje napravili sljedeći put. Mislim da tu leži izvor onog lijepog u ovom poslu, a to je da svaki put kada dobijete novi zadatak i projekt na stol, dobijete priliku usavršiti ono na čemu ste do tada radili.

Uskoro ćete održati radionicu na temu “Kako biti kreativniji!”. Čemu želite podučiti studente?

Alen: Biti kreativan nije rocket science, a niti neurokirurgija. Svatko može biti kreativan i to je nešto što se uz malo truda može naučiti i internalizirati. Na radionici će studenti sigurno naučiti kako biti kreativni unutar smjernica i ograničenja nekog branda jer na prvo čitanje klijentovog briefa to skoro uvijek izgleda kao nemoguća misija.

Svi zainteresirani mogu se prijaviti na radionicu “Kako biti kreativniji!” na linku. Broj mjesta je ograničen te će u slučaju većeg interesa prednost prijave imati natjecatelji Vizionara. Više informacija o natjecanju možete pronaći na službenoj i Facebook stranici.

Antonela Jukić