12822235_218267435193856_1343790766_n

U utorak, 8. ožujka, na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, održano je drugo motivacijsko predavanje Vizionara koje je predvodio kreativni direktor Senora, Jurica Ćorluka. Tema predavanja bila je “Dobre i loše strane rada u oglašavanju” koju je Jurica pobliže objasnio na vlastitim primjerima iz prakse.

Na predavanju su gostovali i prošlogodišnji pobjednici Vizionara, Tea Šubat i Neven Zulijani, koji su ukratko ispričali svoja iskustva i dojmove s natjecanja. Oboje je na prijavu nagnula mogućnost dobivanja prakse, koju su na kraju zasluženo i osvojili.

Neven i Tea preporučili su svim studentima da iskoriste studentsko razdoblje i priključe se na ostale projekte eSTUDENTa te ističu kako su to projekti koje studenti mogu navesti u svom životopisu i cijenjeni u očima poslodavaca.

Uvijek stojite iza onog što ste napravili i nemojte uljepšavati rješenja. Verbalno stojite iza svoje ideje i kakvo god da je, opravdajte svoje djelo. Mi se nažalost ne možemo prijaviti ove godine jer nismo više studenti, ali našim kolegama  možemo  dati savjete u rješavanju slučajeva ako je potrebno.” Izjavio je Neven Zulijani, prošlogodišnji pobjednik Vizionara

 

Jurica Ćorluka već osam godina radi u oglašavanju, a zadnjih godinu dana u Senoru. Na predavanju je prezentirao neke od radova Senor digitalne agencije kao što su billboardi “Reci to glasno”, njihov brend “Shirt happens”, reklama za Hrabri telefon “Ako si samo promatrač, kao da zlostavljaš” te oglas stalnog klijenta Iskona “I bogati plaču”. Studentima koji su došli na predavanje predstavljene su prvo loše, a zatim dobre strane rada u oglašavanju kako se ne bi rastali u lošem tonu, već završili s pozitivnim primjerima. Ipak, istaknuo je kako su loše i dobre strane iste samo gledane iz druge perspektive kroz pritisak, radno vrijeme, kritiku i finalni proizvod.

Drago mi je da sam održao ovo predavanje i nadam se da su mladi potencijalni kreativci bili zadovoljni nakon predavanja. Smatram kako se od ljudi iz industrije može najbolje naučiti kako izgleda taj posao i daje uvid je li to posao za nekoga ili ne.” – zaključio je Jurica Ćorluka

Za sve vas koji ste propustili ovo predavanje, već 14. ožujka čeka iduće motivacijsko predavanje. Kako biste bili sigurni da i njega ne propustite, pratite službenu web stranicu Vizionara.

Vizionar je jedini projekt u Hrvatskoj organiziran kao natječaj za dizajn namijenjen upravo studentskoj populaciji. Svrha Vizionara je educirati okolinu što je dobar i kvalitetan dizajn. Omogućiti mladim profesionalcima da putem natječaja pokažu svoj talent, povežu se s potencijalnim poslodavcima i tako dobe priliku za prvi stručni posao.