okvir

U četvrtak, 7. ožujka 2018. na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu otvoreno je studentsko natjecanje Vizionar. Vizionar se održava već šestu godinu, a značajno je po tome što je jedino studentsko natjecanje u Republici Hrvatskoj namijenjeno dizajnerima. Na otvorenju, predstavili su se partneri projekta – kreativna agencija I to nije sve; agencija za izradu mobilnih aplikacija FIVE i najveća hrvatska game development tvrtka Nanobit, kao i ovogodišnji slučajevi i njihovi naručitelji, a to su 24 sata i Fakultet elektrotehnike i računarstva.

Na samom početku otvorenja okupljenima se obratila Martina Radanović, ovogodišnja predsjednica studentske udruge eSTUDENT. Studente je ohrabrila savjetima, te poželjela sreću i prije svega, dobru zabavu.

Uslijedilo je predstavljanje partnera Vizionara. Alen Grozaj iz kreativne agencije I to nije sve, naglasio je kako se kreativnost može naučiti, a studentima je poručio: “Razmišljajte digitalno što više možete!” Nakon njega, Andrej Prelec predstavio je rad softverske tvrtke FIVE. Istaknuo je kako je njihov cilj raditi na projektima koji će utjecati na korisnike i olakšati im život. Hana Greta Marković govorila je o radu Nanobita, kreativnom developeru modernih igara  u Hrvatskoj čiji su proizvodi namijeni stranom tržištu.

spock

Prvi ovogodišnji zadatak Fakulteta elektrotehnike i računarstva predstavila  je Iva Gospodnetić, stručna suradnica u Centru karijera FER-a. Njihov case nosi naziv: Dizajn interijera FER-ovog startup inkubatora – SPOCK. Glavni cilj zadatka je učiniti taj prostor centrom studentskog poduzetništva koji potiče na rad i ugodnu atmosfera. Posebnost casea očituje se u tome što studenti imaju priliku kreirati prostor za druge studente, a Iva je otkrila što očekuju od natjecatelja: “Jako nas veseli što studenti imaju priliku raditi za svoje kolege, nadamo se da će ih to inspirirati. Najvažnije je da budu kreativni i izađu van standardnih okvira razmišljanja, a imaju i priliku dodatno razviti svoje vještine. Očekujemo odlična rješenja na koja će studenti biti ponosni, a nama će biti drago realizirati ih.”

24 sata

Matej Lončarić – voditelj video odjela 24 sata obrazložio je zadatak tog vodećeg medijskog izdavača: Identitet video produkcije 24 sata. Glavna ideja zadatka je osmisliti jedinstven i jasan vizualni identitet za video 24 sata te za svaki brend (JoomBoos, 24 sata i miss7) pojedinačno. Matej je studentima poručio:”Opustite se i pustite kreativu da se oslobodi, a vještine možete razviti kroz case. Naš projekt je vrlo inovativan, nitko u Hrvatskoj još nije napravio brend identitet digitalnog videa, a mi u tome želimo biti prvi. Smatramo da su studenti puni ideja i inovacija, te im želimo pokazati da se njihov rad i trud cijene.”

Vizionar predstavlja izvrsnu priliku za studente budući da im omogućuje da iskoriste svoj kreativni potencijal, nauče mnogo o dizajnu, steknu iskustvo, upoznaju ljude sličnih interesa, stvore prilike za praksu te osvoje neku od novčanih nagrada. Pobjednici natjecanja osvajaju 4000 kn, drugoplasirani 2000 kn, dok je za treće mjesto predviđena nagrada od 1000 kn.

Prijave za Vizionar počele su 28. veljače i traju sve do 16. ožujka, a prijaviti se mogu studenti svih fakulteta pojedinačno ili u paru. Više informacija o natjecanju možete pronaći na službenoj i Facebook stranici.

 

 Tena Klarić