jhbk

U sklopu Izleta na buduće radno mjesto, 24. travnja organiziran je Izlet u Heineken. Studenti su dobili priliku upoznati se s tvrtkom, svim njezinim odjelima, zakonima, zaposlenicima i mnogo drugih zanimljivosti. Znatiželjne i uzbuđene studente dočekala je Kirka Klišmanić-Mrak iz Ljudskih potencijala, te im je osigurala osvježenja poput bezalkoholnog piva i Natural AF sokova koji će tek biti lansirani na tržištu. Nakon kratkog uvodnog predstavljanja tvrtke i njezinih glavnih obilježja, planova i ciljeva, studenti su imali mogućnost poslušati predstavnike iz svakog odjela tvrtke.
Prvi predstavnici bili su iz odjela društveno odgovornog poslovanja, te su objasnili kako njihov posao nisu samo odnosi s javnošću nego puno šire djelatnosti. Nakon toga su uslijedile predstavnice iz odjela marketinga koje su objasnile svoj posao od osmišljavanja ambalaže do stvaranja potražnje za određeni proizvod. Studenti su najviše pitanja imali za predstavnike marketinga na koja su oni rado odgovarali. Nakon toga, predstavili su se predstavnici koji rade u odjelu Trade marketinga i objasnili svoje poslovanje kao realizaciju prethodno navedenih aktivnosti iz samog marketinga. Predstavnik IT odjela studentima je objasnio najnovije tehnologije, aplikacije i operacijske sustave koji se koriste u Heinekenu, ali je i upozorio na mnoge zlokobne viruse koji često napadaju velike sustave kao što je njihov, dok su Key Account Manageri objasnili što je ključ uspješnog vođenja prodaje i kupaca. Predstavnik zadužen za Regional sales je kratko, ali jasno objasnio razlike, bitne komponente i vještine koje su bitne u širokoj prodaji. Zatim je uslijedilo studentima najzanimljiviji dio – Supply Chain. Fascinantna proizvodnja piva od početka do kraja ostavila je studente još više zainteresiranima, te su predložili izlet u Karlovačku pivovaru kako bi se sami uvjerili u njezine funkcije. Predstavnik odjela Controlling objasnio je studentima koliko je bitno racionalno upravljanje financijama i ostalim resursima u tvrtki. Na samom kraju Izleta Kirka Klišmanić-Mrak predstavila je svoj odjel ljudskih potencijala. Studentima je prikazala važnost dobrog međuodnosa među kolegama u tvrtki, te kako se on može ostvariti na kreativne načine. Naime, za svaki problem snimili bi simpatičan i smiješan video koji bi upozorio na njih. Također je naglasila prednosti Heinekena kao tvrtke koja promovira i podržava ekologiju, zabranu maloljetničkog konzumiranja alkohola, te korištenje 100% hrvatskih sirovina kod proizvodnje piva.
Ovim putem željeli bismo još jednom zahvaliti svim zaposlenicima Heinekena koji su sudjelovali u ovom IBRM na gostoprimstvu i ljubaznosti.

Magdalena Bušić