placena1

Po završetku prijava na Vizionar, studentski natječaj za dizajn u organizaciji eSTUDENTa, prijavljenim timovima i individualcima ostalo je nešto više od 2 tjedna vremena (predaja rješenja je 24.4.) da izrade svoje rješenje za odabrani case. U izradi rješenja veliku pomoć nude im i brojni mentori natjecanja koji dolaze iz agencija Bruket&Žinić, Imago, Fahrenheit, I to nije sve, te tvrtka Araucaria i Hortikultura Ćustić. Povratnu informaciju na svoj rad te savjete za unaprjeđenje rješenja natjecatelji mogu potražiti na konzultacijama koje će se održati u razdoblju 11. –  20. travnja.  U nastavku teksta donosimo vam najzanimljivije detalje o ovogodišnjim mentorima te agencijama i tvrtkama iz kojih dolaze.

Bruketa&Žinić OM je grupa agencija za tržišno komuniciranje koju su 1995. osnovali Davor Bruketa i Nikola Žinić, a od tada je proglašena drugom najučinkovitijom neovisnom reklamnom agencijom na svijetu. Za svoje radove, agencija je primila brojne nagrade, a samo neke od njih su Masterweb nagrada za najbolju web-marketing kampanju 2015., osam godina za redom osvajali su  najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga REBRAND100® Global Awards, na Danima hrvatskog turizma osvojili su nagradu u kategoriji “Inovacija godine”, dok je Brandoctor, dio Brukete&Žinića uvršten u REBRAND Hall of Fame.

Mentor na natjecanju bit će Nikola Žinić, osnivač agencije.

Na službenom youtube kanalu Brukete i Žinića možete pogledate njihove brojne video spotove. Koliko ste ih do sad već vidjeli?

Fahrenheit je, kako sami kažu, nezavisna reklamna agencija osnovana od strane kreativaca koji vole svoj posao. U svojem višegodišnjem radu pripremili su stotinjak TV spotova u gotovo svim kategorijama, a vjerujemo da ste brojne od njih zasigurno vidjeli na svojim malim ekranima. Samo neki od brandova za koje su radili kampanje su T-mobile, Jamnica, Atlantic, Podravka, Ledo, Adris, Nissan, Osječka pivovara i mnogi drugi. U suradnji s agencijom Mccann, na Danima komunikacije osvoji su čak tri nagrade u području kreativnog komuniciranja:

         IdejaX – Zlato za najbolji rad u kategorija Trgovina i kućanstvo

         Effie: Srebro u kategoriji Telekomunikacijske usluge

         Outward: Zlatno u kategoriji najbolji billboard

         Mixx: Finalisti u kategoriji Content Marketing & Social Media

Mentor na natjecanju bit će Daniel Vuković, kreativni direktor.

Najpoznatije radove Fahrenheita pogledajte na linku. Sigurni smo da ćete odmah prepoznati njihov kino oglas Morrron.

Imago je jedna od vodećih agencija na hrvatskom tržištu koja nudi usluge integrirane marketinške komunikacije: marketinške analize i strateško planirane, izradu kreativnih rješenja, medijske analize, planiranje i zakup, organizaciju evenata, produkciju osmišljenih rješenja i evaluaciju učinaka komunikacije. 2015. godine proglašeni su najučinkovitijom agencijom godine na Effie wards Croatia gdje su osvojili Grand Prix, dvije zlatne i jednu srebrnu nagradu. Samo neki od brojnih klijenata s kojima surađuju su Kraš, T-Com, Pan, Tuborg, RBA, Hrvatska Lutrija i mnogi drugi.

Mentor na natjecanju bit će Igor Mladinović, kreativni direktor.

Video kojim su osvojili nagradu na Effie awards Croatia pogledajte na linku

I to nije sve kreativna je agencija koja se bavi osmišljavanjem kampanja za male i velike, brandingom i rebrandingom te strategijom i komunikacijom na društvenim mrežama. Do sad su surađivala s 25 klijenata na 70 projekata, a samo neki od klijenata su Motovun Film festival, Ikea, Grawe, Cinestar i Shoutem. Za svoj video Složimir koji su pripremili za klijenta IKEAu dodijeljena im je brončana nagrada od prestižne web stranice Adsoftheworld.com  u kategoriji ‘Best direct mailing’.

Mentor na natjecanju bit će Alen Kekić, kreativni direktor.

Nagrađeni video pogledajte na linku

Araucaria se bavi projektiranjem, uređenjem i održavanje vrtova, okućnica i zelenih površina, sportskih terena i unutarnjih prostora koje izvodi mladi tim stručnjaka s višegodišnjim iskustvom i modernom opremom.

U svojem radu, Araucaria primjenjuje izradu idejnog rješenja 3D programa gdje stvara sliku kroz koju se može virtualno kretati kroz oblikovan prostor u budućnosti, kroz godišnja doba i različito vrijeme u danu.

Mentor na natjecanju bit će Marko Ursa.

Radove Araucarie pogledajte na linku.

Tvrtka „Hortikultura Ćustić“ ex „Fontana“ je osnovana 1986. godine i bavi se poslovima projektiranja i izvedbom hortikulturnih projekata, proizvodnjom i ugradnjom travnog busena te izgradnjom, rekonstrukcijom ili sanacijom travnjaka na nogometnim terenima. U proteklih 30 godina kontinuiranog samostalnog rada izvršili su radove na mnogim javnim i individualnim objektima širom Hrvatske.

Mentor na natjecanju bit će Srećko Ćustić.

Kako radovi Hortikulture Ćustić izgledaju u praski pogledajte na linku.