Vizionar_otvorenje (29 of 30)

Uvodnim predavanjem na Tekstilno-tehnološkom fakultetu otvoreno je ovogodišnje izdanje Vizionara, jedinog studentskog natječaja za dizajn u Hrvatskoj. Pred punom dvoranom predstavnice Plive, Fakulteta elektrotehnike i računarstva te Zagrebačke pivovare predstavile su tri case-a za koja se možeš prijaviti i svoju maštu realizirati u ideju koja će te povezati s budućim poslodavcima.

Svrha ovog natjecanja je educirati okolinu što je dobar i kvalitetan dizajn te povezati dizajnerski proces i poslovno razmišljanje. Misija Vizionar_otvorenje (11 of 30)-2Vizionara je okupiti proaktivne i ambiciozne studente kako bi svojim sudjelovanjem u natjecanju ostvarili prvi korak u izgradnji karijere.

Mirjana Dozan, financijska savjetnica s Fakulteta elektrotehnike i računarstva prva je probila led i predstavila case potpuno drugačiji od dosadašnjih. Naime, radi se o uređenju atrija unutar samog fakulteta za što se otvara prilika ne samo mladim dizajnerima, već i budućim arhitektima da mjesto koje nema nikakvu svrhu učine oazom mira u pauzama od predavanja.

Za FER je bitan student. želimo reći da samim tim uređenjem i povezivanjem s prirodom bitno nam je kako se taj student osjeća na fakultetu, koliko pridonosi. Ako smo u nekakvom kreativnom okruženju možemo biti slobodniji u našim idejama.” – dodaje Mirjana.Vizionar_otvorenje (17 of 30)-2

Zagrebačka pivovara pak pred studente je stavila pravi ljetni izazov – osmisliti vizual za Beer mixeve koji se može aplicirati na pos materijale poput majica i ručnika za plažu. Ema Dragojević iz marketinškog tima vodeće pivovare u Hrvatskoj skrenula je pozornost prisutnima da sve to treba osmisliti u jednostavnom retro stilu s ciljem povećanja osvještenosti o samom brendu.

Prvi puta na Vizionaru svoj case predstavila je i vodeća farmaceutska industrija u Hrvatskoj, Pliva. Ana Bačić i Marta Vrkić iz sektora ljudskih potencijala spomenute kompanije upoznale su studente s nimalo lakim zadatkom. Naime, radi se o rebrendiranju najprestižnijeg priznanja među zaposlenicima Plive, Nagrada Plive. Riječ je o internoj nagradi za izvanredni doprinos unutar godinu dana koja se dodjeljuje na individualnoj i timskoj razini. Pred studente je postavljen izazov da osmisle dizajn loga, diplome i statue. Također, rješenja trebaju simbolizirati temeljne vrijednosti kompanije: očuvanje i poboljšanje zdravlja u cijelom svijetu te briga za zaposlenike.

Odlučili smo zadatak ponuditi studentima jer smo htjeli svježe i nove ideje, više kreativnosti. U principu ne želimo se zatvoriti samo u korporativno okruženje, nego nam je cilj dobiti nešto novo, nešto što do sada nismo imali. želimo dati priliku i ovoj populaciji studenata koja moze napraviti nešto interesantno za nas što će u konačnici biti za naše zaposlenike prepoznato i kao ekskluzivno, ali i kao novo i drugačije.” – podijelila je s nama Marta nakon održanog predavanja.

Prijaviti se možeš od 22. ožujka do 3. travnja. Da bi mogao uopće pristupiti natjecanju moraš napraviti sljedeće korake:Vizionar_otvorenje (2 of 30)-2

– ispuniti životopis do roka predaje

– predati potvrdu da si student

– predati barem jedno rješenje individualno ili u timu od dvoje

Uz odličnu zabavu, praksu u vrhunskim agencijama i neponovljivo iskustvo, imaš priliku osvojiti i novčane nagrade s kojima ćeš popuniti kasicu prasicu, zaboraviti na menzu i hraniti se u finim restoranima, obnoviti garderobu ili otputovati u egzotične krajeve gdje su majmuni domaće zivotinje.

Šalu na stranu. Prijavi se ovdje i oslobodi kreativca koji čući u tebi čekajući pravu priliku.