62152774_2144031725714052_1082025772236931072_o

U petak, 31. svibnja u kreativnoj agenciji I TO NIJE SVE! održana je završnica najvećeg studentskog natjecanja iz područja dizajna Vizionar. Svečanu završnicu natjecanja otvorio je predsjednik udruge Robi Špoljarić s prigodnim govorom i pozdravom svim prisutnima. Završnica je zamišljena tako da svaki tim, koji je prošao prvi krug natjecanja, unutar sedam minuta predstavi svoje rješenje vizualnog identiteta ovogodišnjih naručitelja Styria media group i Zagrebačke banke.

62356022_2144032685713956_6431926594792587264_o

Najprije su svoja rješenja, pred stručnim žirijem, predstavili timovi Styria media groupe. Prvo rješenje predstavile su Lora Delić i Jelena Mandić iz tima Nonparel u kojem su pokazale na koji način su osmislile novi logo i novo ime poduzeća te kako bi novi vizual implementirale na promo materijale, šalice, torbe, plakate, certifikate i društvene mreže poduzeća. Sljedeći tim, Klop, predstavio je Lovro Klopotan koji je istaknuo važnost elemenata u novom logu, kojega je također primijenio na promo materijale kao i prethodni tim.  Treći tim Deklice, predstavila je Josipa Petrov koja je istaknula simbol beskonačnosti u novom logu te važnost plave boje. Logo je prikazala na primjerima memoranduma, vizitki, društvenih mreža, PowerPoint prezentacija, roll-upova, rokovnika itd. Potom je uslijedio tim NOI s predstavnikom Tomom Kezićem koji je povukao paralelu između tradicijskog i modernog prikaza znanja kroz simbol pravokutnika, koji utjelovljuje novi logo Styria akademije. Posljednja izlagačica, Marija Balen iz tima Lisica donijela je dašak humanosti u novi logo tako što mu je pridodala ravne crte koje simboliziraju obrve i oči.

Nakon kratke pauze uslijedilo je predstavljanje kreativnog rješenja za Zagrebačku banku. Prvi se predstavio Petar Starčević iz tima ZaGi koji je naglasio karakteristike dobrog poslodavca kroz neformalnost vizuala i plakata na kojima se nalaze pitanja i rečenice s ciljem motivacije zaposlenika. Sljedeći tim Satorias predstavila je Mateja Rožanković, koja je prikazala novi vizual kroz web portal, dva Instagram profila, newsletter i novi feature u m-zabi. Tim Nonparel, također je ponudio rješenje i za Zagrebačku banku. Prikazali su novi logo na web stranici, PowerPoint prezentaciji, štandovima, društvenim mrežama, roll-upovima, radnom prostoru itd. Tim NE, kojeg su predstavili Erik Burić i Nikola Heged istaknuo je važnost privlačenja pozornosti  mladih ljudi kroz rješenje na različitim formatima. Posljednji tim, Deklice, koji je ponudio rješenje i za Styria media group, ponudio je perspektivu Zagrebačke banke kao osobe uz kreativni natpis “ma sve stigneš”.

Nakon vijećanja stručnog žirija uslijedilo je proglašenje pobjednika. Najprije je Nina Gluhak, predstavnica Styria media groupe, uručila nagrade za prva tri mjesta. Treće mjesto osvojio je Toma Kezić iz tima NOI, drugo mjesto osvojile su Josipa Petrov i Tea Sinovčić iz tima Deklice te je proglašena pobjednica Marija Balen iz tima Lisica. Potom je Tena Šimon Čolig, predstavnica Zagrebačke Banke proglasila treće mjesto koje je odnijela Mateja Rožanković iz tima Satorias, drugo mjesto ponovno je osvojio tim Deklice te su proglašeni pobjednici Erik Burić i Nikola Heged iz tima NE. Prva tri mjesta osvojila su novčane nagrade i stručnu praksu u agenciji McCann Zagreb, a ostalim timovima, koji su sudjelovali, podijeljeni su poklon paketi naručitelja.

62502755_2144031155714109_3933029212260139008_o

Svoje dojmove s ovogodišnjeg natjecanja istaknula je Tena Šimon Čolig, predstavnica Zagrebačke banke: “Mi zapravo prvi put ove godine sudjelujemo na Vizionaru i iznenadili smo se kreativnošću rješenja. Bilo je stvarno teško odlučiti tko će biti prvih troje i tko će onda među njima biti na kojem mjestu. Ono što je nama bilo važno, već kad smo predložili case, je da ga možemo realizirati kasnije tako da rješenja koja smo dobili danas direktno su primjenjiva i veselimo se vidjeti kako će izgledati u stvarnom svijetu i stvarnom životu”.

Riječi pohvale uputili su i pobjednici casea Zagrebačke banke Nikola i Erik: “Ovo je bilo super iskustvo jer nam je omogućilo da istaknemo neke svoje dodatne vrijednosti. Na fakultetu ne možemo direktno prezentirati svoje rješenje pred naručiteljima i zapravo sada imamo to neko iskustvo pitchinga, prezentiranja i cijelog koncepta od ideje do realizacije nekog rješenja. Imali smo priliku napraviti štand koji je kompletno trodimenzionalan i ušli smo u polje industrijskog dizajna što je svakako bilo zanimljivo i mislimo da smo kroz to dosta naučili. Kraj ove velike završnice obilježilo je zajedničko slikanje i govor voditelja natjecanja Vizionar, Davida Terlevića.

62236489_2144031752380716_1899852111638691840_o

 

Antonela Jukić