+
Je li istina da se mogu prijaviti samo studenti određenih fakulteta i da je prosjek uvjet za članstvo u udruzi?
Prijaviti se možeš ako si student/ica sveučilišnog preddiplomskog, diplomskog, integriranog preddiplomskog i diplomskog studija, stručnog ekvivalentnog studija ili visokih škola, a preporučuje se da si barem druga godina studija (nije uvjet). Učlaniti se mogu svi studenti (redoviti i izvanredni) sa svih fakulteta koji mogu biti aktivni u Zagrebu. Prosjek nije uvjet za članstvo.
+
Koliko bih često (dnevno, tjedno, mjesečno) morao/la dolaziti na određene termine (sastanke)?
Timovi uglavnom imaju jedan obvezan sastanak tjedno. Koliko ćeš vremena uz taj sastanak dodatno trebati uložiti za ispunjavanje zadataka, ovisi o timu i voditeljima tima. Članovi nekih timova tjedno imaju tri do četiri sata posla, dok kod drugih anganžman varira ovisno o projektu i timelineu projekta. Ako želiš više informacija o tome, javi se voditeljima timova za koje si zainteresiran/a na e-mail (e-mailovi voditelja se nalaze na kraju opisa njihovih timova na ovom linku).
+
Je li moguće zadatke odrađivati od kuće?
Ovisi o timu. Jedan dio zadataka možeš obaviti kod kuće, dok će neki zadaci zahtijevati tvoju prisutnost.
+
Jesam li ispunjavanjem prijave automatski postao član eSTUDENTa?
Nisi. Članom možeš postati kroz pristupni proces. Pristupni proces sastoji se od više dijelova: prijave, online testiranja (zadatka kojeg moraš riješiti), pisanja motivacijskog pisma voditeljima timova i intervjua. Nakon toga, ako te prihvati neki od voditelja timova, postaješ članom tog tima.
+
Je li nužno prijaviti se u tri tima ili se mogu prijaviti samo za jedan?
Nije nužno. Prijavljuješ se za onoliko timova koliko želiš. Bitno je da prilikom prijave posložiš timove po svojim preferencijama. To znači da, ako prijavljuješ dva ili tri tima, tim koji staviš prvi na listu je onaj u kojem bi najradije htio/htjela biti.
+
Mogu li biti član/ica više timova?
Ne, u akademskoj godini moguće je biti član samo jednog tima. Želimo postići maksimalnu posvećenost i fokusiranost članova tima na zadatke, projekte i obaveze njihova tima. Stoga, članstvo u više timova može dovesti do zanemarivanja dužnosti u nekom od timova te loše odrađenih zadataka čime se gubi sve ono što se od tima trebalo dobiti. Takav član/ica ne bi mogao/la prikupiti svo znanje i iskustvo koje bi mogao/la. Osim toga, bio/bila bi preopterećen/na obavezama i zadatcima koje bi voditelji tima postavili.
+
Kad počinjemo s radom u timu?
Nakon pristupnog procesa, ako budeš primljen/a u tim, javit će ti se voditelj tima s točnim datumom i vremenom prvog sastanka. To će biti nekoliko dana nakon što dobiješ rezultat prijave.
+
Imam problem s prijavom, ne mogu upisati datum rođenja.
Imamo dvije opcije za tebe:
  • piši datum u obliku 07.08.1990. (dvoznamenkasto i dane i mjesece i iza svega točka)
  • ako prvo rješenje ne prolazi, pronađi datum u kalendaru koji se nalazi pored polja za upis datuma i odaberi datum rođenja
+
Je li moguće naknadno promijeniti poredak željenih timova?
Nakon testiranja i intervjua, svim kandidatima bit će omogućena promjena inicijalno postavljenih prioriteta timova koje su izabrali u prijavi.
+
Ako me netko iz tima koji su bili moj drugi i treći izbor još nije pozvao na intervju, znači li to da nisam prošao/la u idući krug selekcije ili se to događa nakon što me moj prvi izbor odbije?
Ako ti se netko od voditelja timova koje si prijavio još nije javio, vjerojatno samo još usklađuju termine intervjua. Voditelji će ti se svakako javiti kako bi te obavijestili jesi li ili nisi ispunio/la uvjete za prijavljeni tim i trebaš li i kada doći na intervju.
+
Nakon što sam u aplikaciji za prijavu ispunio/la sve traženo i kako bih završio/la prijavu, kliknuo/la sam gumb “Pošalji”, uslijed čega mi je došla obavijest da sam srušio/la Vaš server te se moram javiti na ovaj e-mail.
Postoji mogućnost da su prijave zatvorene, a postoji i mogućnost da je došlo do neke greške. Najčešće je to prekid internetske veze s tvojim routerom, prekid mobilne veze ako popunjavaš prijavu uz pomoć mobitela ili ti nije bio ugašen AdBlocker u pregledniku. Nažalost, u tom slučaju ti ne možemo pomoći pa je potrebno opet popuniti prijavu. Ako ni to ne pomaže, javi nam se sa svojim problemom na pristupni-helpdesk@estudent.hr.
+
Imam problema s aplikacijom za prijave. Naime, nakon ulaska u aplikaciju ne otvara mi se prozor za dalje, a slijedio/la sam sve upute. Što da radim?
Moguće je više scenarija. Evo nekoliko najčešćih rješenja ovakvih problema:
  • Ako koristiš Internet Explorer, preporučili bi ti drugi preglednik. Koristi npr. Chrome ili Mozillu Firefox.
  • Ako nije problem u pregledniku, možeš probati otvoriti prozor u anonimnom načinu rada te se tamo probaj prijaviti. Ako koristiš Chrome, možeš pritisnuti CTRL + SHIFT + N i otvorit će se novi prozor u anonimnom načinu rada.
  • Isključi AdBlocker ako ga koristiš na svom pregledniku.
  • Javi je li sve ok prošlo. Ako nije, našu budnu korisničku podršku možeš kontaktirati na adresi pristupni-helpdesk@estudent.hr pa ćemo zajedno dalje istraživati što je pošlo po zlu (ako se ne javimo u roku 24 sata, dužni smo ti pivu). :)