IMG_0321

U razdoblju od 2. do 10. svibnja 2017. na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu održan je Starter Careershop. Ovaj događaj u organizaciji eSTUDENTovog tima Starter realiziran je kroz niz interaktivnih radionica i predavanja gdje su zainteresirani imali priliku saznati više o radu renomiranih poduzeća u Hrvatskoj.

 

Svakog je dana održana po jedna radionica na kojoj su tvrtke Samsung, Adecco, mStart, Infobip, P&G, Pliva, Fina i Mazars Cinotti kroz interaktivni program upoznale sudionike sa svojim radom,  aktivnostima i temeljima uspješnog poslovanja.
Samsung 02.05. – Tema prvog interaktivnog predavanja Careershopa bila je “Marketinške aktivnosti unutar životnog ciklusa proizvoda”. U uvodnom je dijelu ponovljen teorijski dio marketinga vezan uz životni ciklus proizvoda i koje se promotivne aktivnosti obavljaju u kojoj fazi. Nakon toga je uslijedio praktični dio gdje se govorilo o primjerima iz prakse s fokusom na lansiranju novog Samsungovog proizvoda – Samsung Galaxy S8. Prisutni su saznali kako je marketinški odjel odlučio kroz inovativne načine promocije predstaviti proizvod javnosti; preuzimanjem svog reklamnog prostora na Times Squareu i angažiranjem influencera na društvenim mrežama.

 

Adecco 03.05. – Tema predavanja bila je “Motivacija zaposlenika”. Na ovom predavanju studenti su imali prilike informirati se o načinima motivacije zaposlenika. Također, mogli su saznati na koje načine je motivacija korisna za zaposlenike te koju potencijalnu dobit ona donosi. Na predavanju je prisutnima tematika pojašnjena kroz usporedbu Hrvatske sa svijetom i brzo rastućim kompanijama.

 

mStart 04.05. – Na ovom predavanju, zainteresirani su imali priliku saznati nešto više o temi “Retail i informacijske tehnologije”. Poznato je kako razvoj informacijske tehnologije utječe na razvoj maloprodajnog poslovanja i obrnuto, ali o čemu se zapravo radi? Na predavanju su prisutni imali priliku saznati upravo odgovor na ovo pitanje, te su kroz primjere usvojili što se zapravo nalazi iza skenera za artikle na blagajni te kako trgovci koriste raspoloživu tehnologiju da zadovolje kupce i optimiziraju svoje poslovanje. Sve ovo bilo je potkrepljeno i primjerima iz prakse mStarta i Konzuma te velikih svjetskih retailera.

 

Infobip 05.05. – Četvrtog je dana Careershopa održana radionica na temu “Business intelligence i poslovno odlučivanje”. Sudionici su se upoznali s radom Infobipa i njegovim klijentima. Razgovaralo se o tome kako je raditi s velikim klijentima i kako je ponekad bolje doživjeti gubitak u poslovanju, a za uzvrat izgraditi odnos s klijentom koji će tvrtku preporučiti dalje još većim klijentima.

 

P&G 08.05. – Kroz interaktivnu radionicu teme “Kako razviti poslovanje na primjeru branda Aussie” zainteresirani su imali priliku upoznati se sa zadacima s kojima se nosi prodaja u P&G-u.  Rješavanjem primjera iz prakse, sudionici su imali priliku saznati koja su znanja i vještine iz prakse potrebne za njihovo rješavanje. Jedan od zadataka uključivao je i Glavni zadatak podijeljen u 4 segmenta bio je lansiranje novog proizvoda, izazov sličan onome s kojim se susreću zaposlenici P&G-a svaki dan.

 

Pliva 09.05. – Na ovoj radionicu su prisutni saznali što je “Business controlling” i koji su elementi marketinga s osvrtom na farmaceutsku industriju. Razgovaralo se o pozicioniranju proizvoda prema zdravstvenim radnicima, definiciji kontrolinga u farmaceutskoj industriji i teškoćama u prilagodbi zakonodavstvu zbog stroge kontrole farmaceutskog sektora i marketinških aktivnosti koje moraju biti u skladu s propisima.

 

Mazars Cinotti 10.05. – Na radionici “Pogled na prve godine Vaše karijere”, Andrija Garofulić, partner odjela financijskog i poreznog savjetovanja i Lovre Botica, supervizor u odjelu financijskog savjetovanja ispričali su priču o svojim počecima. Sudionici su tako na radionici imali priliku čuti kako su Andrija i Lovre odlučili što žele raditi te ključne izazove s kojima su se susretali na početku karijere. Također, mogli su čuti i što Mazars Cinotti očekuje od studenata – pogled na selekcijski postupak tvrtke i prve mjesece rada.

Fina 10.05. – “Otvoreno inovirajmo: od ideje do usluge!” tema je posljednjeg održanog predavanja. Kroz predavanje je opisan proces zaprimanja i razvoja ideja zaposlenika Fine; od evaluacije ideja, istraživanja tržišta, donošenja mišljenja o odabranim idejama i priprema novih usluga za realizaciju do prvih mjeseci nakon što je usluga zaživjela. Sve o čemu se raspravljalo temeljeno je na iskustvu Fine, te je sudionicima približen stvarni put “od ideje do usluge” s preprekama na koje se putem može naići.

 

Starter Careershop samo je jedan od projekata u organizaciji eSTUDENTovog tima Starter čija je svrha povezivanje studenata i poslodavaca te pružanje prilike studentima za stjecanje vrijednih iskustava. Više o Starteru saznajte ovdje i na službenoj Facebook stranici.

IMG_0277

Ivona Ivanković i Nina Pamić