IMG_2255

U ponedjeljak 11. siječnja u prostorima Coca-Cole HBC Hrvatska održana je završnica natjecanja Event Management Contest, na kojoj je osam najboljih timova predstavilo svoje ideje za promidžbu vrhunske (premium) marke viskija The Famous Grouse. Pobjednički je tim nagrađen sa 7600 kn, a svi su sudionici imali mogućnost stjecanja iskustva radom na stvarnom poslovnom slučaju.

IMG_1Prije izlaganja prezentacija finalista u Coca-Colinim uredima su se susreli Maria Anargyrou-Nikolić, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju te Luka Šlibar, predsjednik udruge eSTUDENT, kako bi potpisivanjem partnerskoga sporazuma na najbolji način obilježili privođenje natjecanja kraju. Potpisivanjem toga sporazuma otvorene su brojne mogućnosti te je potvrđena dosadašnja uspješna suradnja između Coca-Cole HBC Hrvatska i udruge eSTUDENT.

 – Izrazito nam je zadovoljstvo surađivati s mladim i ambicioznim ljudima te im radom na ovakvim praktičnim primjerima prenijeti svoje znanje i iskustvo. To je ujedno naša prilika da već sada prepoznamo potencijalne talente i predvodnike koji u budućnosti mogu postati dio našega uspješnog tima ali i da među studentima budemo još snažnije prepoznati kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca na hrvatskome tržištu, što potvrđuje i niz priznanja za uspješno upravljanje ljudskim potencijalima – izjavila je ovom prilikomglavna direktorica Maria Anargyrou-Nikolić.

Nakon više od mjesec dana rada na rješenjima došlo je vrijeme za završnicu natjecanja Event Management Contest. O uspjehu natjecanja dostatno govori činjenica da je riječ o više od 300 prijavljenih natjecatelja (studenata) u više od 120 timova. Kvalitetu radova i ozbiljan pristup rješavanju zadataka prepoznala je i Uprava Coca-Cole HBC Hrvatska te se uključila u odabir pobjednika. Kako bi dodatno obrazovali i pripremili studente, organizirane su konzultacije tijekom kojih su timovi imali prigodu izravno surađivati s Coca-Colinim voditeljem razvoja kategorije jakih alkoholnih pića.

U finalu su Coca-Colini predstavnici i članovi žirija pred sobom imali težak zadatak – između osam finalista odabrati tim s najboljom i najinovativnijom idejom. Zbog svojih kreativnih ideja, predanosti u rješavanju zadatka i velikoga napretka za vrijeme trajanja natjecanja, za pobjednike natjecanja Event Management Contest odabrani su Nedeljko Lužija i Petra Golubiček.

– Zbog velike konkurencije osjećali smo dozu nesigurnosti, no trudili smo se biti što kreativniji i originalniji te smo se nadali da će žiri to prepoznati. Organizacija natjecanja bila je na visokoj razini, a uvelike su nam pomogle dodatne konzultacije i suradnja s Coca-Colinim menadžerom za upravljanje robnim markama. Vjerujemo da će nam ovo iskustvo biti odlična odskočna daska i ulaz u pozadinu nečega velikog, nečega u čemu se kao studenti nemamo prilike okušati – ponosno su izjavili pobjednici natjecanja Nedjeljko i Petra.

– Uvijek je ugodno surađivati s tvrtkom koja ulaže trud i vrijeme kako bi podržala studentske projekte. Vjerujemo da ćemo nastaviti uspješno surađivati s Coca-Colom i na brojnim drugim projektima te stvoriti nove prilike da studenti na konkretnim poslovnim problemima pokažu svoja znanja i vještine – dodao je Luka Šlibar, predsjednik udruge eSTUDENT.