CSC_header

CSC_header

Otvorenje vodećeg regionalnog natjecanja u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva Case Study Competitiona koje se održava već petnaestu godinu održano je 4. ožujka 2019. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Svako poduzeće za svoje pobjedničke timove nudi novčane nagrade (10 000, 5 000 i 3 000 kn) te brojne dodatne nagrade poput putovanja, ulaznica za Ultru te praksi i studentskih poslova.

Na početku otvorenja  obratili su se: Mislav Ante Omazić ujedno i jedan od osnivača eSTUDENTa, predsjednik udruge eSTUDENT Robi Špoljarić, suvoditeljica natjecanja Monika Žugčić te studentica prve godine diplomskog studija Fakultetu elektrotehnike i računarstva Kaja Pavlinić koja je podijelila svoje mišljenje o sudjelovanju na natjecanju: “Mislim da je Case Study Competition odlična prilika da se mlade potakne na to da počnu razmišljati o svojoj budućoj karijeri, ali i da se suoče sa realnim problemima koje će jednog dana morati rješavati na svom radnom mjestu. Ovogodišnjim bi natjecateljima poručila da se, umjesto da strahuju od problema, vesele novim izazovima, ali pritom ne zaborave na privatni i društveni život, koji je iznimno bitan da nam pruži zdrav balans u životu. Bilo koja studentska udruga ili udruga za mlade općenito mladim osobama pruža prilike za učenje, stjecanje novih iskustva i putovanja, a to je najbolji način za početak izgradnje profesionalne karijere. Kroz studij, primijetila sam da se eSTUDENT poprilično ističe po pitanju inovativnih projekata i angažmana. Sigurna sam da je do sada utjecao na mnoge studente i njihov razvojni put, a da će i dalje nastaviti unaprjeđivati živote studenata”.

Drugi dio natjecanja bio je rezerviran za petominutno predstavljanje slučajeva koja su zadala poduzeća partneri. Slučajeve su predstavili predstavnici Ine, Zagrebačke banke, Heinekena, Helen Doron, L’Oreala, Privredne banke Zagreb i Plive. INA želi zainteresirati mlade za “Sakupljanja otpadnog jestivog ulja iz kućanstava na odabranim maloprodajnim mjestima”, a Zagrebačka banka za “Predstavljanje banke i aktivaciju mladih na studentskim događanjima („Zavrti priču!“)”.  Heineken u svom slučaju poziva na zabavu “We are the party and want to get invited by you!””, dok Helen Doron poziva na promociju ranog učenja jezika na primjeru Helen Doron tečaja engleskog za djecu predškolske dobi po izboru. L’Oreala je predstavio svoj slučaj pod nazivom “Pokretanje online trgovine branda za njegu kože”; Privredna banka Zagreb “Retail poslovanje u digitalnim ekosustavima u 2025. godini” te Pliva “E-invoicing or Robotics?”. 

Poslušaj Kajin savjet i budi i ti dio ovog regionalnog natjecanja koje ti pruža iznimne prilike za budućnost. Prijaviti se možeš do 17. ožujka, a sve što trebaš je kliknuti na link i ispuniti prijavnicu. Sve dodatne informacije možeš pronaći na službenim stranicama eSTUDENTa.

Josipa Radoslavić