rsz_2img_2110

U ponedjeljak na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu otvoreno je studentsko natjecanje Case Study Competition. Projekt se održava četrnaestu godinu za redom i vodeće je regionalno natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva.

Okupljene su pozdravili Martina Radanović – predsjednica udruge eSTUDENT te prof. dr. sc. Mislav Ante Omazić, začetnik ideje case study writinga, koji je naglasio da je ovo natjecanje jedinstvena prilika da studenti testiraju svoja znanja, rade na svojim vještinama te da je sudjelovanje ulaznica u poduzeća.

Nakon pozdravnih riječi, motivacijske govore održali su Lada Tedeschi Fiorio, predsjednica Nadzornog odbora Atlantic Grupe i Matija Krznar, poduzetnik koji je pokrenuo prvi car sharing projekt na ovim prostorima Spin City. Lada Tedeschi Fiorio podijelila je svoja iskustva kako bi što bolje usmjerila studente koji će rješavati ovogodišnje poslovne slučajeve. Slikovito je istaknula nekoliko ključnih riječi: problem, igralište, igrači, mi, potrošač, rješenje, 4P, komprativna prednost. „Uloga svakoga u timu je da izvuče najbolje od sebe i tako će tim zajednički doći do najboljeg rješenja.“ – istaknula je. Matija Krznar prisutnima je govorio o svom životnom putu i iskustvima. „Cijeli faks bi trebao biti jedan CSC i na taj način bi imali puno poduzetničkih projekata, kritičkog mišljenja i posljedičnog rasta BDP-a.“ – zaključio je.

Na kraju prvog dijela svoje je dojmove o samom natjecanju s okupljenima podijelila prošlogodišnja pobjednica Barbara Sabo. Barbara je istaknula da joj je sudjelovanje na CSC-u učvrstilo želju čime se želi baviti, a iskustvo koje je stekla na natjecanju jako je slično onome čime se sada bavi te smatra da se bolje s time susresti na natjecanju nego na prvom zaposlenju.

U drugom dijelu otvorenja poduzeća partneri predstavili su svoje poslovne slučajeve. Coca-cola obilježava 50. obljetnicu postojanja u Hrvatskoj te se njihov slučaj zove 50. Rođendan Dame u crvenome. GlaxoSmithKline predstavio je slučaj Multi-Channel Marketing kampanja za Duac. Grawe osiguranje želi zainteresirati mlade generacije za osiguranje te je njihov slučaj PoKRENI promjenu, jer promjena kreće od tebe. Hrvatski Telekom predstavio je slučaj TV4you, kako će izgledati televizija i TV sadržaj budućnosti? INA želi da studenti definiraju Prodajno mjesto budućnosti po njihovoj mjeri. Privredna banka Zagreb potiče primjenu umjetne inteligencije u suvremenom bankarstvu u slučaju #S.M.A.R.T. PBZ. Samsung je predstavio slučaj pod nazivom „Wind of change“. Vipnet je predstavio slučaj „Vip Now“ koji bi omogućio uslugu televizije u pokretu. Zagrebačka banka iznesla je slučaj Mobility Concept – Imaš li recept? Detaljnije o svim casevima možete pročitati na web stranici.

rsz_img_2366

Prijave za natjecanje otvorene su od 5. ožujka, a podsjećamo da se prijaviti možete sve do 17. ožujka 2018. godine. Zato napravi zaokret u smjeru svoje buduće karijere i budi dio ovog natjecanja  koji osim mogućnosti razvijanja znanja i vještina, nudi i različite vrijedne nagrade. Za prvo mjesto nagrada je 10 000 kuna, za drugo mjesto 5 000 kuna dok je za treće 3 000 kuna. Uz novčane nagrade studente očekuju i dodatne pogodnosti u obliku praksi i pripravništva.

Sve aktualnosti vezane uz natjecanje možete pratiti na službenoj web stranici i Facebook stranici natjecanja.

Mihaela Rimac