13

U punoj dvorani studenata, Jakov Vilović, održao je predavanje pod nazivom ˝Kako biti lijen i uspješan?˝ Ovo je bila dobra prilika da iz prve ruke dobiješ nekoliko savjeta te saznaš tko i što stoji iza brojnih reklama koje svakodnevno gledamo na televiziji.  Kako sam Jakov kaže ˝U moje vrijeme nije bilo ovakvih predavanja.˝

2

Jakov Vilović je osnivač i kreativni direktor reklamne agencije Utorak. U prvom dijelu predavanja stavio je naglasak na različita viđenja uspjeha te podijelio savjete i iskustvo u svom dosadašnjem radu. Kao glavni motiv za osnivanje firme istaknuo  je činjenicu da ˝ne moraš raditi stvari koje ne želiš raditi˝ te da je jedna od ljepota male firme to što ˝biraš s kim želiš raditi.˝ Ispričao nam je kako je važno raditi bez osjećaja srama jer nas to može spriječiti da ostvarimo velike rezultate. Također, dodao je da je biranje suradnika jedan od ključnih stvari uspjeha. “Lijenost je izbjegavanje napora, a naporno je raditi s ljudima koji nisu dobri” kaže Jakov.

U drugom dijelu predavanja Jakov je imao mini-maraton svojih radova i pružio uvid u pozadinske priče koje stoje iza njih. Kratki pregled reklama prošao je uz smijeh i poslužio kao odličan završetak predavanja.

˝Predavanje mi je bilo super! Jakov je na zabavan i zanimljiv način ispričao pozadinu stvaranja svojih reklama i nakon toga reklame su mi se prvi put zaista svidjele˝, rekla nam je Antonia Šarić, studentica turizma na veleučilištu VERN.

Svrha eSTUDENTovog Vizionara je educirati okolinu što je dobar i kvalitetan dizajn. Omogućiti mladim profesionalcima da putem natječaja pokažu svoj talent, povežu se s potencijalnim poslodavcima i tako dobe priliku za prvi stručni posao.  Cilj nam je povezati studente društvenih i umjetničkih usmjerenja, potaknuti poduzetnički duh i stvoriti najveće studentsko natjecanja iz područja dizajna.

Otvorenje natjecanja je 22.03. kada započinju i prijave na natjecanje. Za sve daljnje informacije prati Vizionar na službenoj Facebook i web stranici.