Optimized-IMG_2494

U utorak, 12. ožujka 2019. godine na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu održano je otvorenje Vizionara, najvećeg studentskog natjecanja iz područja dizajna i vizualnog identiteta, a tema ovogodišnjeg natjecanja je branding. Na otvorenju su se predstavila dva naručitelja, a to su Styria media group i Zagrebačka banka koji su ponudili svoje zadatke. Zagrebačka banka u zadatku #DoWhatMatters in a search for Talents traži od studenata kreativno osmišljavanje ujednačenog vizualnog identiteta kojim će se poduzeće predstavljati, dok Styria media group u svom zadatku želi redizajn logotipa i vizualnog identiteta Styria: SCOOL Akademije. Osim naručitelja, na otvorenju su svoja poduzeća predstavili ovogodišnji partneri natjecanja, a to su 404, FIVE, Nanobit, I TO NIJE SVE i NIVAS.

Prijavom na natjecanje studenti ostvaruju brojna iskustva i kontakte s raznim poduzećima, a također im se otvara i mogućnost stručne prakse. Što se očekuje od studenata na ovogodišnjem natjecanju i zašto su naručiteljima potrebni mladi dizajneri otkrila jeod Nina Gluhak, predstavnica Styria medije: “Već dugi niz godina surađujemo s eSTUDENTom, a prošle godine smo sudjelovali na natjecanju Vizionar i imali smo jako dobra iskustva. Također, ove godine trebamo pomoć mladih, talentiranih, kreativnih ljudi i vidimo to kao super priliku. Očekujemo nove ideje i očekujemo da osvježe vizualni identitet Styria: SCOOL Akademije. Zanima nas kako to oni vide jer ako ste dugo u nečemu onda vam je zapravo teško izaći iz toga i zato smo mi možda emotivno vezani za taj nekakav stari dizajn i taj stari logo koji se od početka Styria: SCOOL Akademije nije baš pretjerano mijenjao i u principu smo jako uzbuđeni vidjeti što će studenti osmisliti”.

Kao dugogodišnji partneri eSTUDENTa, Zagrebačka banka se ove godine prvi put uključila u natjecanje Vizionar. Svojim zadatkom #DoWhatMatters in a search for Talents želi dati studentima priliku da pokažu svoj talent i kreativnost u pronalasku rješenja.

Pozivamo sve zainteresirane studente da se prijave na natjecanje do 29. ožujka na formi i osmisle kreativno rješenje za ovogodišnje naručitelje.

Antonela Jukić

Optimized-IMG_2549