Optimized-IMG_0050

Optimized-IMG_0156

U četvrtak, 4. travnja održana je radionica u sklopu natjecanja Vizionar. Radionicu pod nazivom “Kako biti kreativniji” održao je Alen Kekić, kreativni direktor agencije I TO NIJE SVE!, gdje je radionica i održana.

Kroz interaktivnu radionicu, sudionici su saznali kad se kreativnost rađa i kako ju najbolje iskoristiti te su imali priliku vidjeti neke od najboljih primjera vizuala i slogana koji su postali karakteristični za brendove koje predstavljaju. Osim toga, Kekić je naveo na što treba obratiti pozornost, kako se istaknuti na tržištu te kako ispričati priču da bude jedinstvena i upečatljiva kod kreiranje identiteta branda. Sve to, objasnio je na primjeru nekih od najpoznatijih brendova kao što su Ikea, Heinz Ketchup i Volvo. Također, tvrdi kako zapravo nema loših ideja i kako se često iz ideja koje nam se čine najlošije rađaju najbolje reklame i vizualni identiteti.

Kroz zanimljivu radionicu, studenti su naučili kako biti kreativni unutar smjernica i ograničenja nekog branda, što je i bio cilj radionice.

Lucija Leontenko