IMG_9193

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 19. travnja 2018. održao se prvi Business Matchmaker u organizaciji eSTUDENTa i Ureda za savjetovanje i razvoj karijera Ekonomskog Fakultetu u Zagrebu. Business Matchmaker je projekt koji omogućuje studentima da se u kratkim selekcijskim intervjuima od 4 minute osobno predstave skupini željenih poduzeća, ostave što bolji dojam i potencijalno budu izabrani u sljedeći krug dužih razgovora. Studenti kroz ovaj projekt na zanimljiv i koristan način razvijaju svoje sposobnosti samoprezentacije i upoznaju se s tržištem rada iz prve ruke.

 

Na prvom Business Matchmakeru savršeni spoj sa studentima, budućim ekonomistima, tražilo je 13 renomiranih poduzeća (Addiko Bank, Coca-Cola hbc Hrvatska, Croatia osiguranje, FINA, HEINEKEN Hrvatska, INA,  KPMG Croatia, Kaufland Hrvatska, Nestlé Adriatic., Styria Grupa Hrvatska, Tisak, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara). Njihovi su predstavnici tražili svoje potencijalne kolege među  65 studenata koje su u prvom krugu imali priliku upoznati kroz kratke selekcijske intervjue u trajanju od 4 minute. Nakon prvog kruga svako poduzeće odabralo je studente koji su na njih ostavili najbolji dojam. Tih dvadesetak studenata prošlo je u drugi krug i imalo priliku za dulji intervju. Kroz dodatnih 20 minuta mogli su se bolje predstaviti poduzećima.

IMG_9152

 

Studenti i poduzeća oduševljeni su ovakvim konceptom. Studentima se najviše sviđa što imaju priliku da upoznaju potencijalne poslodavce i okušaju se u intervjuima još za vrijeme fakulteta, što je potvrdila i Lucija, studentica EFZG-a koja je istaknula kako su predstavnici poduzeća postavljali relevantna pitanja i bili jako pristupačni. Također, Lucija smatra kako joj je ovo bila odlična prilika za vježbanje komunikacijskih vještina i networking.

 

Poslodavcima se najviše dopada prilika da u kratkom vremenu upoznaju što više kandidata. “Bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati na Business Matchmakeru. Ovo je odlična inicijativa jer direktno povezuje kompanije i studente. Sudjelovanjem na Business Matchmakeru želimo omogućiti studentima učenje i iskustvo kroz praksu u našoj kompaniji. Drago nam je što je interes i odaziv studenata velik, a posebno nas veseli što na tržište rada dolaze mladi kvalitetni ljudi među kojima ćemo sigurno pronaći i nove kolege.” – rekla je Sanja Barić, HR manager u HEINEKEN Hrvatska.

Na opuštenom, networking druženju nakon samog eventa najbolji studenti dobili su i nagrade poduzeća.

 

 

Nika Marin