eStudent Logo
[PREDSTAVLJANJE SKUPINA] Content Management: kreativci koji stoje iza eSTUDENTova vječno upečatljiva identiteta

[PREDSTAVLJANJE SKUPINA] Content Management: kreativci koji stoje iza eSTUDENTova vječno upečatljiva identiteta

Autor: Marko Čavlović & Goran Terzić, 02. 10. 2022.

Do završetka ovogodišnjeg Pristupnog procesa ostalo je svega desetak dana. Dosad smo predstavili pet eSTUDENTovih skupina unutar kojih možeš razvijati humanitarni duh i promicati održivost te naučiti kako voditi financije i sklapati pravno valjane ugovore. Također, svoje mjesto u Udruzi pronaći će i oni zainteresirani za unaprjeđenje suradnje i kvalitete međuljudskih odnosa, bilo kroz analizu ponašanja i razmišljanja ili kroz opuštena druženja.

Ne vidiš se niti u jednom od nabrojanih područja? Podsjećamo, eSTUDENT ima 8 skupina, što znači da žurnim korakom dolazimo do još jednog potencijalnog matcha! Da bi rad, a time i kvaliteta Udruge bili prepoznati, neophodno je graditi upečatljiv imidž i promišljeno se nametati ciljanoj publici iliti, u našem slučaju, akademskoj zajednici.

Izražajna sredstva prihvatljiva za takav pothvat podrazumijevaju članke, copyje, fotografije, vizuale, videozapise, brošure te još koješta. Kreiranjem navedenih i nenavedenih online i offline materijala bave se eSTUDENTovi kreativci, tj. skupina Content Management.  

Riječ je o skupini koja predstavlja Udrugu te našim projektima i drugim događanjima daje identitet koji se prepoznaje i pamti. Ovu skupinu čine četiri tima: Marketing, Multimedija, Vizualne komunikacije i Public Relations. Sve o našim kreativcima saznaj u nastavku!

Ljubitelji moći društvenih mreža, tim Marketing vas čeka!

Tim Marketing bavi se osmišljavanjem ideja, njihovom operacionalizacijom i promocijom gotovog sadržaja. Konkretno, u ovome ćeš timu naučiti kako se služiti poslovnom filozofijom u raspisivanju promo materijala i kreiranju online/offline kampanja za projekte Udruge.

Kroz plasiranje sadržaja na društvene mreže susrest ćeš se s copywritingom. Dakle, mozgat ćeš kako napisati privlačan i uvjerljiv copy koji će pratiti vizuale namijenjene Facebooku i Instagramu, a izrađivat ćeš ih u Canvi. Pritom ćeš redovito surađivati s projektnim timovima slušajući njihove želje i vizije, a posebno s ostatkom Content Management skupine s kojom ćeš razmjenjivati kreativne ideje na sastancima posvećenim brainstormingu.

MULTIM parola: „Ako nije fotkano, nije se ni dogodilo“

Ako obavezno moraš zabilježiti čak i najbanalniji trenutak savršenom fotkom, tvoju će opsesiju znati cijeniti svi članovi eSTUDENTa. Unutar tima Multimedija pruža ti se prilika da, uz uporabu profesionalnih foto uređaja, zabilježiš trenutke s mnoštva uspješno provedenih događaja i nezaboravnih druženja. Cijenit ćemo te duplo ukoliko svladaš Photoshop i osiguraš nam 'idealizirane' uspomene. 

Također, pored fotkanja i uređivanja fotografija, imat ćeš priliku okušati se u snimanju te montaži videozapisa koji prate važnija događanja u Udruzi.

Vizualne komunikacije uvijek pokupe najveći dio wow efekta

Njihovo je djelo dizajn na plakatima koje vidite po fakultetima i studentskim domovima, kao i na bookmarkerima te stickerima koje ovih dana velikodušno dijelimo Zagrebom i Varaždinom. U dogovoru s ostatkom Content Management skupine, tim Vizualne komunikacije dizajnira vizuale, brošure te druge opipljive i virtualne materijale privlačne oku izgledom i sadržajem.

Kao član/ica ovog tima, uz preduvjet da posjeduješ smisao za estetiku i kompoziciju, moći ćeš se igrati bojama eSTUDENTa te dobro znanim šesterokutima, ali i drugim motivima primjerenim tematici mnogobrojnih projekata za koje ih ovaj tim izrađuje. Naučit ćeš se služiti Illustratorom i Photoshopom te drugim alatima grafičkog dizajna, a tvoji simpatični voditelji usmjerit će te kako od dobre skice stvoriti savršenu kompoziciju.

PRaktičari koji brinu da se dobar glas daleko čuje!

Veliko nam je zadovoljstvo pohvaliti se da je upravo ovaj blog autorski rad eSTUDENTovih PRovaca. Nadamo se da ti je dovoljno informativan i simpatičan te da se možeš zamisliti kao kreator/ica sličnih tekstova!

Dakle, kao člana/icu tima Public Relations očekuje te pisanje promo članaka i blogova koji prate projekte Udruge te studentsku svakodnevicu. Objavljivat ćeš ih na web stranici, a shareati na LinkedIn profilu eSTUDENTa.

Osim što ćeš steći vještinu pisanja u okviru PR struke, sudjelovat ćeš u direktnoj komunikaciji s partnerima Udruge te medijima. Naučit ćeš složiti catchy medijsko priopćenje koje će novinari rado objaviti na svojim portalima, a uz to ćeš izrađivati newsletter obavještavajući zainteresirane o novim događanjima u Udruzi.

Na to sve, susrest ćeš se sa 'strašnim' pojmovima poput adreme i press clippinga, a od alata ćeš upotrebljavati CMS i Mailchimp

Ukoliko si kreativna osoba koja se s lakoćom verbalno i pisano izražava, a zanima te kako tvrtke provode službenu komunikaciju i odnose s javnošću, priključi se PR timu eSTUDENTa!

Pristupni proces otvoren je do 10. listopada! Generalne informacije o procesu pronaći ćeš u ČLANKU, a svoju prijavu možeš ispuniti i predati OVDJE.

Zanima te više?

Prezentacijske blogove o ostalim skupinama i timovima u čiji se rad možeš priključiti putem pristupnog procesa, pronaći ćeš na našoj web stranici. Kako ti niti jedna novost ne bi promakla, zaprati nas na društvenim mrežama – Facebook, Instagram i LinkedIn. Također, pretplati se na naš newsletter putem kojeg ćemo te, tijekom akademske godine, obavještavati o novim prilikama uz koje ćeš obogatiti iskustvo studiranja! 

Ostale objave

30. 11. 2022.

Što ti je činiti kako bi pronašao/la studentski posao u struci?

Studentski posao u struci odlično je rješenje za sve studente kojima fakultet ne nudi studentsku praksu.

30. 11. 2022.

Otvorene prijave za CSR in spotlight: “Spot greener, spot better“

Zainteresirani studenti dijelom projekta mogu postati prijavom do 9. prosinca

27. 11. 2022.

PLIVA: Lokalni posao s globalnom karijerom

Zaposlenici PLIVE i Teva grupe ugostili su studente kako bih ih upoznali s IT dijelom ovog farmaceutskog poduzeća

23. 11. 2022.

Psihoterapija s Instagrama: širenje svijesti ili veličanje mentalnih oboljenja?

Društvene mreže postaju glavni izvor informiranja, bilo o znanosti, politici ili popularnoj kulturi, ali gdje podvući crtu?

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri