eStudent Logo
Philip Morris kao savršen primjer employer brandinga

Philip Morris kao savršen primjer employer brandinga

Autor: Katarina Antolković, 23. 01. 2021.

Kao savršen početak nove godine u kojoj nam je svima potrebno malo motivacije, tajming novog Izleta na buduće radno mjesto nije mogao biti bolji. Ovog puta online vrata svoje kompanije otvorili su nam predstavnici Philip Morris Zagreb, a tema u fokusu bila je transformacija kompanije - Employer branding.

Ljubazna i nasmijana Monika Ester (Talent Acquisition Executive) detaljno nam je objasnila sve najbitnije značajke ove dobro nam poznate kompanije. Philip Morris International trenutno posluje u čak 90 zemalja, a zaposleno je 83 000 zaposlenika. Ističu kako su u posljednje vrijeme uvelike orijentirani na uvođenje novog pristupa radu.

Kao vrijednosti prema kojima kompanija posluje, istaknuli su održavanje spolne ravnopravnosti te iste plaće za sve zaposlenike neovisno o spolu. Ponosni su što su prva međunarodna kompanija koja je 2019. godine dobila Globalni certifikat - Equal Salary.  

Za kvalitetan rad potrebno je osluškivati potrebe i želje korisnika, koji je u fokusu svake ideje. Kao bitnu stavku istaknuli su inclusion&diversity. Raznolikost se odnosi na osobine i karakteristike koje ljude čine jedinstvenima, dok se inkluzija odnosi na ponašanje i društvene norme koje osiguravaju da se ljudi osjećaju dobrodošlo. Space to deliver značilo bi da je potrebno zaposlenicima ostaviti dovoljno prostora kako bi mogli izraziti i prezentirati vlastite ideje. 

Employer branding - temelj promjena

Cijeli Izlet bio je koncipiran kao interaktivna online radionica te su studenti aktivno sudjelovali i odgovarali na pitanja. Ključno pitanje koje je bilo postavljeno bilo je - zašto kompanije uistinu trebaju employer branding? Netočnih odgovara nije bilo. Employer branding potreban je svakom poduzeću zbog toga što stvara bolji working environment, kako bi privukle nove zaposlenike, ali i zadržale stare zadovoljnima. Svaka kompanija ima employer branding iako to možda ne znaju, jer je upravo reputacija jedan od ključnih komponenti. 

Na kraju prezentacije, Katarina Mioč (Excise Tax&Customs Executive), Tomislav Škarica (Manager digital) te Katica Šamija (P&C Lead HR&S) koji su nam ispričali sve o svom putu do trenutne pozicije u Philip Morrisu. Neki od njih počeli su kao studenti, a neke je zaposlenje zadesilo u potpuno slučajnim okolnostima.  Iako je put bio drugačiji, svi su se složili da je najvažnije ne gubiti nadu, vjerovati u sebe, a na kraju dana je jedino bitno koliko dajemo od sebe i koliko se trudimo. Korak po korak,  na kraju bude sve kako treba biti. Sa riječima potpore i motivacije naših sugovornika uspješno je završio još jedan Izlet na buduće radno mjesto.  

Veselimo se našem sljedećem Izletu na buduće radno mjesto, a sve informacije o tome pronaći ćete prateći Facebook stranicu i Instagram profil STARTERa, kao i web eSTUDENTa te pretplatom na naš newsletter.

.

Ostale objave

23. 02. 2021.

Nastavak uspješne suradnje eSTUDENTa i PLIVE

Nastavak uspješne suradnje najveće studentske udruge eSTUDENTa i PLIVE u ulozi premium partnera i partnera na mnogobrojnim natjec...

22. 02. 2021.

Počinju prijave za Presentation skills- natjecanje u kojem imaš priliku pokazati pravog sebe!

Prijavi se na natjecanje i istakni se prezentacijom!

15. 02. 2021.

Otvorene su prijave radova za izložbu jedinstvenog humanitarnog projekta Rikula

Rikula je projekt humanitarnog karaktera s čak tri vrste događaja. Kroz predavanja, radionice i izložbu sudionici će moći naučiti ...

14. 02. 2021.

Najromantičniji dan u godini: kako je prema legendi nastalo Valentinovo i kako se slavi u svijetu

Valentinovo je dan kada se slavi ljubav. Kako je nastalo i kako se obilježava diljem svijeta, donosi ti Udruga eSTUDENT!

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri