eStudent Logo
Održana LUMEN Business radionica na temu marketinških strategija

Održana LUMEN Business radionica na temu marketinških strategija

Autor: Jelena Batur, 27. 04. 2021.

U sklopu LUMEN Businessa, studentskog natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva, u četvrtak 21. travnja održana je online radionica na temu „Razlika brand awareness i performance based marketinške kampanje“. Organiziranjem ove radionice nastojalo se pomoći ovogodišnjim natjecateljima pri pisanju rješenja za poslovne slučajeve, a za vođenje i moderiranje radionice zaslužna je Ivana Rakamarić, Senior Marketing Manager za Flixbus kompaniju.

„Brand awareness“ i „performance based“ marketinška strategija

Odabir marketinške strategije kojom ćemo predstaviti određeni proizvod ili uslugu nije lagan zadatak, a još i manje to vrijedi kada je u pitanju njezino planiranje i raspisivanje. U to su se mogli uvjeriti i natjecatelji ovogodišnjeg LUMEN Businessa koji su u sklopu radionice održane 21.4. imali priliku potanko se upoznati načinom na koji se priprema i raspisuje marketinška strategija. Svaka dobra priprema počinje i dobrim pitanjima koja si trebamo postaviti pa se tako i pri kreiranju marketinške kampanje moramo zapitati: kome je kampanja usmjerena, odnosno tko čini ciljanu publiku za naš proizvod? Što uopće nudimo? Kako se razlikujemo od konkurencije? Kako mjerimo uspješnost marketinške kampanje? Nadalje, u radionici pod vodstvom Ivane Rakamarić iz Flixbusa, sudionici su se upoznali i s koracima po kojima se u pravilu odvija pisanje marketinške strategije.

Naravno, ne postoji jedinstvena marketinška strategija kojom možemo tržištu predstaviti svoj proizvod odnosno uslugu. Tako su se sudionici u sklopu radionice upoznali s dva uobičajena tipa marketinške strategije: „brand awareness“ i „performance based“. Pod pojmom „brand awareness“ podrazumijeva se izraz koji opisuje koliko su potrošači upoznati s određenim brandom odnosno njegovim proizvodima. Pojednostavljeno rečeno, „brand awareness“ je mjera kojom se iskazuje koliko je određeni brand pamtljiv i prepoznatljiv ciljanoj publici. S druge strane, performance-based marketing odnosi se na digitalni marketing i oglašavanje u kojem se profesionalni davatelji usluga bivaju kompenzirani onda kada se dosegne željeni poslovni cilj. Dakle, što je marketinški performans bolje izveden, to je i uspjeh veći, a tek po dosizanju specifičnog cilja slijedi plaćanje oglašivaču za učinjenu marketinšku uslugu.  

Znanja stečena u radionici, na temu marketinških strategija, ovogodišnjim će natjecateljima LUMEN Businessa poslužiti u rješavanju poslovnih slučajeva. Tko je pritom bio najuspješniji, saznat ćemo na LUMEN završnici

Za više informacija pratite web stranicu, pretplatite se na newsletter te zapratite eSTUDENT na Instagramu, Facebooku i LinkedInu.   

Ostale objave

07. 05. 2021.

Product Development - "Zero to Hero" radionica s Rimac Automobilima

Održana je "Zero to Hero" radionica od strane Rimac Automobila i LUMEN Developmenta.

04. 05. 2021.

Više od 60 studenata pronašlo svoj match: Prvi Career Match Day

Završio je prvi Career Match Day, događaj koji je namijenjen studentima te spaja speed date i intervju za posao.

03. 05. 2021.

Na izletu kod L'Oreala - IBRM

L’Oreal nas je virtualno ugostio u obliku izleta na buduće radno mjesto 29. travnja 2021. godine kako bi dali bolji uvid u njihovo...

02. 05. 2021.

Priručnik za preživljavanje u slučajnom svijetu - druga po redu radionica LUMEN Data science

Lovre Pešut iz Megatrend-a održao je radionicu na temu meta-analize za natjecatelje LUMEN Data science

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri