eStudent Logo
Održana LUMEN Business radionica na temu marketinških strategija

Održana LUMEN Business radionica na temu marketinških strategija

Autor: Jelena Batur, 27. 04. 2021.

U sklopu LUMEN Businessa, studentskog natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva, u četvrtak 21. travnja održana je online radionica na temu „Razlika brand awareness i performance based marketinške kampanje“. Organiziranjem ove radionice nastojalo se pomoći ovogodišnjim natjecateljima pri pisanju rješenja za poslovne slučajeve, a za vođenje i moderiranje radionice zaslužna je Ivana Rakamarić, Senior Marketing Manager za Flixbus kompaniju.

„Brand awareness“ i „performance based“ marketinška strategija

Odabir marketinške strategije kojom ćemo predstaviti određeni proizvod ili uslugu nije lagan zadatak, a još i manje to vrijedi kada je u pitanju njezino planiranje i raspisivanje. U to su se mogli uvjeriti i natjecatelji ovogodišnjeg LUMEN Businessa koji su u sklopu radionice održane 21.4. imali priliku potanko se upoznati načinom na koji se priprema i raspisuje marketinška strategija. Svaka dobra priprema počinje i dobrim pitanjima koja si trebamo postaviti pa se tako i pri kreiranju marketinške kampanje moramo zapitati: kome je kampanja usmjerena, odnosno tko čini ciljanu publiku za naš proizvod? Što uopće nudimo? Kako se razlikujemo od konkurencije? Kako mjerimo uspješnost marketinške kampanje? Nadalje, u radionici pod vodstvom Ivane Rakamarić iz Flixbusa, sudionici su se upoznali i s koracima po kojima se u pravilu odvija pisanje marketinške strategije.

Naravno, ne postoji jedinstvena marketinška strategija kojom možemo tržištu predstaviti svoj proizvod odnosno uslugu. Tako su se sudionici u sklopu radionice upoznali s dva uobičajena tipa marketinške strategije: „brand awareness“ i „performance based“. Pod pojmom „brand awareness“ podrazumijeva se izraz koji opisuje koliko su potrošači upoznati s određenim brandom odnosno njegovim proizvodima. Pojednostavljeno rečeno, „brand awareness“ je mjera kojom se iskazuje koliko je određeni brand pamtljiv i prepoznatljiv ciljanoj publici. S druge strane, performance-based marketing odnosi se na digitalni marketing i oglašavanje u kojem se profesionalni davatelji usluga bivaju kompenzirani onda kada se dosegne željeni poslovni cilj. Dakle, što je marketinški performans bolje izveden, to je i uspjeh veći, a tek po dosizanju specifičnog cilja slijedi plaćanje oglašivaču za učinjenu marketinšku uslugu.  

Znanja stečena u radionici, na temu marketinških strategija, ovogodišnjim će natjecateljima LUMEN Businessa poslužiti u rješavanju poslovnih slučajeva. Tko je pritom bio najuspješniji, saznat ćemo na LUMEN završnici

Za više informacija pratite web stranicu, pretplatite se na newsletter te zapratite eSTUDENT na Instagramu, Facebooku i LinkedInu.   

Ostale objave

07. 02. 2024.

Kako dekorirati svoj životni prostor na studentskom budžetu

Donosimo nekoliko savjeta kako poboljšati svoje okruženje

06. 02. 2024.

PwC je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto!

Pwc je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto, broj mjesta je ograničen!

31. 01. 2024.

Budi što želiš, dođi i TI na karneval!

Saznajte koji hrvatski gradovi organiziraju karnevalske povorke i osigurajte si dobar provod u veljači.

31. 01. 2024.

It Starts With You: zašto uvijek zadatak kojem je rok u ponoć predam u 23:59?

Često odgađamo izvršavanje zadataka do zadnje minute. Je li uzrok tome lijenost, nedostatak samodiscipline ili je možda nešto potp...

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri