eStudent Logo
Na izletu kod L'Oreala - IBRM

Na izletu kod L'Oreala - IBRM

Autor: Viktorija Franjčić, 03. 05. 2021.

L’Oreal nas je virtualno ugostio i upoznao s nekim od svojih zaposlenika u obliku izleta na buduće radno mjesto 29. travnja 2021. godine kako bi studenti i svi zainteresirani dobili bolji uvid u njihovo poslovanje. 

Maja Hunjak Štula u samom početku predstavila je francusku kompaniju u kojoj je 88 000 zaposlenih u 150 zemalja svijeta. Broje 1,5 milijardu potrošača sa 7 milijardi prodanih proizvoda godišnje. A sve je započelo u jednoj kuhinji 1909. godine kada se dvadesetšestogodišnjak odlučio izumiti boju za kosu s ciljem pokrivanja sijedih, te nakon tri godine uspješno registrirao svoju kompaniju, koja je današnji L’Oreal. 

Tvrtka je podijeljena na 4 sekcije: Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products te Luxe. U njihovim rukama portfolio je s ukupno 36 internacionalnih brendova, među kojima su L’Oreal Paris, Vichy, La Roche Posay, Maybelline, Garnier, Valentino, YSL, Essie, NYX, Kiehl's,Lancome te mnogi drugi. CeraVe bih istaknula kao novo lansirani brand na našem tržištu za koji su zaslužni upravo oni.

Napominju kako su ljudi u središtu njihovih aktivnosti te da iza svakog proizvoda stoji “mašinerija” istih, ključan su dio njihovog uspjeha. Također, naglašavaju kako je ljepota u svakome od nas. Prioriteti su im istraživanje i razvoj, digitalizacija, ostavljanje pozitivnog utjecaja te održivi razvoj. Ulažu mnogo u svaku stavku te su dobitnici CDP’s Triple A nagrade, između ostalog jer se od 1899. proizvodi ne testiraju na životinjama.

Ines Oštrić predstavila je redom svoje kolege te je svatko rekao nešto više o svom zadatku u kompaniji. 

Ana Sučić, management trainee, odnedavno je dio njihovog tima, no kaže da je za Luxe radila još za vrijeme studentskih dana te je od prije upoznata s brendom i načinom poslovanja.

Matija Bradač financijski je kontroler koji ističe da je poželjno biti proaktivan i znatiželjan, fokusiran na detalje, tehnološki pismen i željan znanja za uspjeh na ovoj poziciji. Oglas je našao na LinkedInu, platformi za koju se u posljednje vrijeme pročulo te je dobila na važnosti kod mladih ljudi. 

Tara Masnec na divizijskoj je funkciji te je zaslužena za biranje nijansi proizvoda koje će biti plasirane na police 9 tržišta koje obuhvaćaju. Ono što joj se najviše sviđa je kreativna sloboda koja joj je dana.

Kristijan Rautek bio je zadužen za lansiranje već spomenutog CeraVe branda te ga ističe kao svoj dosadašnji najveći projekt. Brine o količinama proizvoda, imidžu i sl.

Tin Petrović koordinator je nabave koji kaže kako ni jedan radni dan nije isti, s čime su se složile i njegove kolege. Na cikličnoj je poziciji gdje su neki dani u tjednu zahtjevniji, no to mu ne predstavlja problem, uživa u onome što radi

Last but not least, specijalan gost Güven Dalgıç podrijetlom iz Turske, direktor luksuzne divizije njihovih proizvoda govorio je o ekološkoj održivosti kojoj teže i koju održavaju. 

Pozivaju sve koji žele postati dio njihovog tima da prate obavijesti o otvorenim radnim mjestima na njihovoj stranici

Saznaj više! 

Ako želiš biti u toku sa svim novim događajima koje organiziramo, zaprati nas na Instagramu, pretplati se na naš newsletter, i prati sve što objavljujemo na webu, Facebooku i LinkedInu!

Ostale objave

07. 05. 2021.

Product Development - "Zero to Hero" radionica s Rimac Automobilima

Održana je "Zero to Hero" radionica od strane Rimac Automobila i LUMEN Developmenta.

04. 05. 2021.

Više od 60 studenata pronašlo svoj match: Prvi Career Match Day

Završio je prvi Career Match Day, događaj koji je namijenjen studentima te spaja speed date i intervju za posao.

03. 05. 2021.

L’Oreal nas je virtualno ugostio u obliku izleta na buduće radno mjesto 29. travnja 2021. godine kako bi dali bolji uvid u njihovo...

02. 05. 2021.

Priručnik za preživljavanje u slučajnom svijetu - druga po redu radionica LUMEN Data science

Lovre Pešut iz Megatrend-a održao je radionicu na temu meta-analize za natjecatelje LUMEN Data science

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri