eStudent Logo
L’Oréal – partner ovogodišnjeg LUMEN Business natjecanja

L’Oréal – partner ovogodišnjeg LUMEN Business natjecanja

Autor: Paola Božiković, 04. 03. 2023.

LUMEN Business jedno je od četiri područja LUMEN natjecanja, a namijenjeno je studentima/icama u rješavanju poslovnih slučajeva u Hrvatskoj i regiji. Cilj natjecanja je ostvarivanje suradnje između proaktivnih studenata/ica i poduzeća, a partneri ovogodišnjeg LUMEN Business natjecanja su GDi, PBZ, KPMG i L’Oréal.

L’Oréal je francuska kompanija koja se od 1920. razvila u najvećeg kozmetičkog „diva“ na svijetu. Tvrtku je osnovao francuski kemičar Eugène Schueller kada je izumio boju za kosu s ciljem pokrivanja sijedih koju je nazvao 0réale. Vremenom je L'Oreal narastao na 88 000 zaposlenih u 150 zemalja svijeta. Francuska kompanija broji 7 milijardi prodanih proizvoda godišnje što je čini najvećom kozmetičkom kompanijom na svijetu. Tvrtka je podijeljena na 4 sekcije: Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products te Luxe.

Tema koja u današnje vrijeme izaziva nesuglasice, kada je kozmetika u pitanju je testiranje kozmetičkih proizvoda na životinjama. L’Oréal  se može pohvaliti CDP’s Triple A nagradom kao jedna od rijetkih kozmetičkih kompanija koja ne testira svoje proizvode na životinjama. Također, pokretač je i UNESCO-ove Nagrade za žene u znanosti.

Održiv razvoj i ostavljanje pozitivnog utjecaja prioriteti su kompanije L’Oréal i to je jedan od razloga zašto se godinama nalazi na samom vrhu kozmetičke industrije.

L’Oréal case za LUMEN Business

Ovogodišnji natjecatelji/ice svoje će znanje imati priliku pokazati u kategoriji digitalnog marketinga. Poslovni slučaj koji je zadao L’Oréal nosi naziv „Redken B2C Online: GO-TO-ADRIA Market“

Cilj ove studije slučaja je osmisliti B2C go-to-market strategiju kroz online partnera za REDKEN, profesionalni brand za bojenje i njegu kose. Natjecatelji/ice će na  temelju analiza tržišta i ciljane skupine pripremiti finalni aktivacijski plan. Uz određenu svrhu i cilj projekta, potrebno je uključiti 360 komunikacijsku strategijom → vizualno rješenje i ključne poruke, odabir komunikacijskih kanala, oglašavanje etc., prijedlog online strateškog partnera, način prezentacije i aktivacije na online partnerskoj platformi i financijski plan.

Saznaj više! 

Ako želiš biti u tijeku sa svim novim događajima koje organiziramo, zaprati nas na Instagramu, pretplati se na naš newsletter, i prati sve što objavljujemo na webuFacebooku i LinkedInu!

Ostale objave

07. 02. 2024.

Kako dekorirati svoj životni prostor na studentskom budžetu

Donosimo nekoliko savjeta kako poboljšati svoje okruženje

06. 02. 2024.

PwC je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto!

Pwc je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto, broj mjesta je ograničen!

31. 01. 2024.

Budi što želiš, dođi i TI na karneval!

Saznajte koji hrvatski gradovi organiziraju karnevalske povorke i osigurajte si dobar provod u veljači.

31. 01. 2024.

It Starts With You: zašto uvijek zadatak kojem je rok u ponoć predam u 23:59?

Često odgađamo izvršavanje zadataka do zadnje minute. Je li uzrok tome lijenost, nedostatak samodiscipline ili je možda nešto potp...

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri