Projekt je osnovan 2012. godine kako bi studentima omogućio pronalaženje vizualnih identiteta koji će biti primjenjeni u praksi. Svake godine su ponuđeni zadaci koji od studenata zahtijevaju kreativno rješenje dizajna i vizualnih rješenja.

         Od početka Vizionar je uspješno surađivao s marketinškim agencijama: Imago, Fahrenheit te Bruketa & Žinić OM, a od 2015./2016. Vizionaru se pridružila i agencija I to nije sve. Oni su bili stručni žiri, a nekad i sami predavači.

 

Vizionar 2012./2013.

 

eSTUDENT

Ideja za natjecanje zapravo je nastala radi potrebe Udruge za novim vizualnim identitetom, tako da je jedan od naručitelja bio upravo eSTUDENT.

Zadatak: osmisliti i dizajnirati dojmljiv i privlačan vizualni identitet koji će biti temelj za izgradnju prepoznatljivog studentskog brenda.

Pobjednici:

  •      1. mjesto: Zdravko Herceg
  •      2. mjesto: Nikša Eršek
  •      3. mjesto: Miran Dilberović i Melkior Serdarević

Chromos d.d.

Zadatak: razvoj vizualnog rješenja za program površinske obrade parketa  (EUROLAK proizvodi) koji će biti usuglašen sa smjernicama razvoja korporativnog           identiteta tvrtke Chromos d.d.

Prakse su dodjeljene sljecećim natjecateljima:

  •     Maltar Telisman
  •     Teo Drempetić i Kristina Vodopivec

 

Vizionar 2013./2014.

 

Zagrebačka Pivovara (Ožujsko Pivo)

Zadatak: prijedlog koncepta za megaboard na ulazu u Zagreb (Jadranska Avenija) – “budite ludi i izađite iz okvira!”

Pobjednici:

  •      1. mjesto: Luka Miočić i Franka Bujas
  •      2. mjesto: Petra Bakija i David Skala
  •      3. mjesto: Josip Listeš i Matej Raška

Po prvi puta medij su prepoznali Vizionar kao značajan projekt za studentsku zajednicu pa su osvanuli članci na poznatim hrvatskim portalima – 24 sata i Lider.

Kamensko Udruga (Otvoreno Kamensko)

Zadatak: osmisliti vizualni identitet koji će biti prepoznatljivo obilježje Udruge

Pobjednici:

    •      1. mjesto: Mladen Udovičić
    •      2. mjesto: Nina Sepčić
    •      3. mjesto: Iva Komesar i Marko Gverić

 Pobjedničko rješenje je implementirano i danas se i dalje koristi, a kako izgleda možete provjeriti na Facebok stranici Udruge Kamensko.

 O ovom zadatku raspisao se Večernji list.

 

Vizionar 2014./2015.

 

Zagrebačka pivovara (Ožujsko pivo)

Zadatak: osmisliti i predložiti key visual za Ožujsko Rezano te prikazati njegovu aplikaciju na billboard i B1 plakat.

Pobjednici:

  •      1. mjesto: Matej Raškaj
  •      2. mjesto: Petra Piškor i Dora Doko
  •      3. mjesto: Luka Palestrina Mazić i Karla Surać

Arena Centar

Zadatak: osmisliti maskotu za Dječji klub.Arena Centar. Predloženo ime maskote je Lani s Laništa.

Pobjednici:

  •      1. mjesto: Tea Šubat i Neven Zulijani
  •      2. mjesto: Alan Divković
  •      3. mjesto: Dora Čaldarović i Karla Novak

 

Vizionar  2015./2016.

 

Fakultet elektrotehnike i računalstva, Sveučilište u Zagrebu

Zadatak: osmisliti ideju kako ekološki urediti fakultetski vrt (atrij) te ga prilagoditi potrebama studenata, profesora i vanjskih posjetitelja da imaju prostor gdje se mogu u pauzi od predavanja, sastanaka i raznih skupova posvetiti, bar nakratko, povezivanju s prirodom.

Pobjednici:

  •      1. mjesto: Vitoria Šokec – Plepelić, Jan Vrabec
  •      2. mjesto: Bernarda Ivančan, Ivana Celić
  •      3. mjesto: Alan Divković

Zagrebačka pivovara (OŽUJSKO PIVO)

Zadatak:  osmisliti vizual za Beer Mixeve koji se može aplicirati na POS materijale poput majica, ručnika za plažu, itd.

Pobjednici:

  •      1. mjesto: Alan Divković
  •      2. mjesto: Karla Novak, Dorja Horvatić
  •      3. mjesto: Stella Grabarić, Ljubica Golubić

PLIVA

Zadatak:  rebrendirati internu nagradu za zaposlenike Nagrada kompanije (najveće  priznanje pojedincima i timovima za osobit doprinos uspješnom poslovanju kompanije) u obliku logotipa i statue.

Pobjednici:

  •      1.  mjesto: Tomislav Fabijanić, Dubravko Tuskar
  •      2. mjesto: Petra Grubišić, Nika Žagar
  •      3. mjesto: Dora Doko, Petra Piškor