Povijest:

Prateći trendove i potrebe tržišta, uočili smo važnost statistike i strojnog učenja te manjak takvih analitičara u Hrvatskoj. Upravo zato, u akademskoj godini 2013./2014. pokrenuto je natjecanje Mozgalo koje će svim studentima željnim znanja otvoriti vrata u svijet novih tehnologija i znanja.

Natjecanje 2016.:

Prošlogodišnje natjecanje privuklo je rekordan broj natjecatelja, čak 213, koji su činili 69 timova. Tema natjecanja bila je sportska analitika, odnosno temeljem podataka prikupljenih na odigranim nogometnim utakmicama, korištenjem data-mining algoritama, SNA modeliranja i napredne analitike predložiti taktičke smjernice kako bi neka momčad imala najbolje šanse za pobjedu u sljedećoj utakmici protiv druge momčadi. Natjecanje je održano uz potporu partnera: Poslovna inteligencija, Zagrebačka banka, Infobip, Vipnet, Altus IT i Modus Infinitum.

Nakon brojnih radionica i konzultacija, 5 timova ušlo je u finale, nakon čega su proglašeni pobjednici:

  1. mjesto i 12 000 kn – Southampton FC (Gabriela Clara Racz, Daniel Stojanović,  Ana Budiša, Angela Bašić-Šiško)
  2. mjesto i 8 000 kn – Outlieri u zaleđu (Miriam Bilać, Marko Jelavić, Andro Merćep, Petar Žuljević)
  3. mjesto i 4 000 kn – Krtice (Toni Vidović, Elio Bartoš, Andrijana Brkić, Filip Bosnić)

mozgalo2016

Natjecanje 2015.: 

Drugo po redu Mozgalo natjecanje privuklo je 155 natjecatelja koji su činili čak 51 tim. Tema natjecanja je bila “Marketinške kampanje u banci”. Natjecanje je održano pod pokroviteljstvom partnera: NEOS, Zagrebačka banka, PBZ, Infobip, CROZ i Altus IT. Natjecatelji su morali kreirati model koji će na osnovu zadanog skupa podataka odrediti koje su to karakteristike (ili kombinacije karaktersitika) korisnika koji imaju najveću vjerojatnost da će dati pozitivan rezultat u pojedinoj marketinškoj kampanji.

Od 51 prijavljenog tima njih 5 je ušlo u finale natjecanja te su imali priliku predstaviti svoja rješenja pred stručnim žirijem nakon čega su proglašeni pobjednici:

  1. mjesto i 15 000 kn – Kampanjci (Elio Bartoš, Andrijana Brkić, Filip Bosnić i Toni Vidović)
  2. mjesto i 10 000 kn – The Cereal Killers (Tomislav Maruščak i Dragutin Oreški)
  3. mjesto i 5 000 kn – Rudari (Igor Ignjatović i Zvonimir Ilić)

zajednička_fotkaletak

natjecatelji

.

.

.

.

.

.

Natjecanje 2014.:

U prvoj godini natjecanja sudjelovalo je 106 natjecatelja s 11 fakulteta u čak 33 tima. Natjecanje je održano uz veliku podršku partnera: Poslovne Inteligencije i Zagrebačke banke. Tema natjecanja bila je “Koje je najomiljenije pivo?”. Natjecatelji su dobili skup od preko 300 000 podataka iz kojeg su odvojili oko 100 000 korisnih, a većina timova je i dodatno izvlačila podatke s raznih foruma i društvenih mreža te su kroz 2 mjeseca rudarenjem podataka analizirali mišljenja javnosti i tako došli do traženog, najomiljenijeg piva.

U završnu fazu natjecanja ušlo je 6 timova koji su svoja rješenja predstavili kratkim prezentacijama nakon čega su proglašena 3 najbolja tima:

  1. mjesto i 8000 kn – Neuroni (Dominik Tomičević, Ivan Borko, Marko Budiselić)
  2. mjesto i 4000 kn – Pivo i to (Anto Čabraja, Hermina Petrić Maretić, Anamarija Fofonjka)
  3. mjesto i 2000 kn – Bijeli betmen (Martin Tutek, Martin Miličić, Matija Ilijaš).

Pobjednički tim Neuroni je rudarenjem podataka, ispitivanjem tržišta i potrošača došao do rezultata da je najomiljenije pivo nizozemski Grolsch.