U Kaptol Butique cinema održana je 15. po redu završnica Case Study Competition-a. Na natjecanju je sudjelovalo oko 600 studenata podijeljenih u oko 200 timova, od kojih se 10 natjecalo u finalu za svako poduzeće. Natjecanje je obuhvatilo sveučilišta u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori.

U sklopu natjecanja organizirane su 2 radionice. Prvu je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER-u) održao predstavnik InfoCumulusa Ivan Spajić Buturac, na temu “Analysis of competing hypotheses”. Radionicu Design Thinking na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (EFZG-u) održali su Marko Škrobo, viši savjetnik u Apsolonu zaslužan za razvoj i implementaciju inovacijskog sustava poduzeća, i Marina Kolesarić koja je zadužena za pripremu i provedbu Design Thinking radionica u Apsolonu.

Poduzeća sudionici Case Study Competitiona 2019 bili su: Loreal, INA, ZABA, Pliva, PBZ, Heineken, Helen Doron.

Kako je natjecanje izgledalo proteklih godina provjerite ovdje.