Natjecanje 2017.
U kazalištu Gavella održala se 13. po redu završnica Case Study Competitiona.  Na natjecanju je sudjelovalo 360 timova, odnosno oko 1200 studenata, dok se u finalu natjecalo između 5 do 10 timova za svako poduzeće. Natjecanje je obuhvatilo sveučilišta u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori.

U sklopu natjecanja održane su dvije radionice, „Marketinška strategija i kako je razviti“ i „Digitalni marketing“.

Poduzeća sudionici Case Study Competitiona 2017.: Adacta, Carlsberg Croatia (PAN),Hrvatski Telekom, INA, L’Oreal Adria, Pliva, Privredna banka Zagreb, Reebok (adidas Croatia), Samsung Electronics Adriatic, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara.

IMG_0622-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Natjecanje 2016.
U Cinestaru Branimir Centar održala se 12. po redu završnica Case Study Competitiona.  Ove godine se prijavilo preko 1200 studenata iz 22 grada. Sudjelovali su studenti iz pet država: Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije.

U sklopu Case Study Competitiona održana su edukacijska predavanja: „Prezentacija projekta i njezina važnost u uspješnosti cijelog projekta“ i „Saznaj sve o konceptu financijskog plana“.

Poduzeća sudionici Case Study Competition 2016: Adacta, Hotel Zlatni Jelen, Hrvatski Telekom, INA, Novartis, Pliva, Privredna banka Zagreb, Splitska banka, Tisak, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara.

csc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Natjecanje 2015.
U Case Study Competitionu 2015. sudjelovalo je preko 2000 studenata s preko 80 različitih fakulteta iz 5 zemalja regije. Medijski je CSC bio popraćen kao i ranijih godina te su partneri još aktivnije podupirali i promovirali Natjecanje.

Facebook stranica Case Study Competitiona ima preko 6900 fanova. U sklopu Natjecanja održane su dvije radionice, “Kako napisati marketinški plan?” i “Zašto je digitalno bitno?”.

Poduzeća- sudionici Case Study Competitiona 2015. : Coca-Cola, Franck, Hrvatski Telekom, INA, L’Oréal, Nestlé, Privredna banka Zagreb, Pliva, Sandoz, Splitska banka, SPAR, Zagrebačka banka te Zagrebačka pivovara.
Natjecanje 2014.

U Case Study Competitionu 2014. je sudjelovalo 2600 studenata s preko 80 različitih fakulteta te je promocija obuhvatila 5 Sveučilišta u Hrvatskoj (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Dubrovnik) i Sveučilišta u Bosni i Hercegovini te sveučilišta u Sloveniji, Srbiji i Crnu Gori. Projekt iz godine u godinu dobiva potporu Predsjednika Republike Hrvatske te preko 30 Internet portala objavljuje vijesti vezane uz Case Study Competition (Styria, EPH).  Poduzeća sudionici na svojim službenim profilima na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter) su također popratila Natjecanje.

Poduzeća- sudionici Case Study Competitiona 2014. : Adacta, Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla, Hrvatski Telekom, INA, Infobip, L’Oréal, Nestlé, Novartis, Omega Software, Splitska banka, SPAR, Styria Hrvatska, Vipnet, Zagrebačka banka te Zagrebačka pivovara.

 

Natjecanje 2013.

U Case Study Competitionu 2013. je sudjelovalo 2515 studenata s 63 različitih fakulteta te je promocija obuhvatila 5 Sveučilišta u Hrvatskoj (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Dubrovnik) i 3 Sveučilišta u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Banja Luka, Mostar).

Sljedeće, 10. izdanje Case Study Competitiona će obuhvatiti Sloveniju, Srbiju i Crnu Goru. Projekt iz godine u godinu dobiva potporu Predsjednika Republike Hrvatske te preko 30 Internet portala objavljuje vijesti vezane uz Case Study Competition (Styria, EPH) kao i nekoliko TV emisije koje su imale prilog o natjecanju (Znanstvene vijesti, Dobro jutro Hrvatska, Među nama, ZABA 5 minuta).

Poduzeća- sudionici Case Study Competitiona 2013. :Adacta, Holcim, I.D.Riva Tours, INA, Infobip, Iskon, JGL, Karlovačka pivovara, L’Oréal Adria, Nestlé, Pliva, Privredna banka Zagreb, Splitska banka, T-Hrvatski Telekom i Zagrebačka banka.