Natjecanje 2015.
U Case Study Competitionu 2015. sudjelovalo je preko 2000 studenata s preko 80 različitih fakulteta iz 5 zemalja regije. Medijski je CSC bio popraćen kao i ranijih godina te su partneri još aktivnije podupirali i promovirali Natjecanje.

Facebook stranica Case Study Competitiona ima preko 6900 fanova. U sklopu Natjecanja održane su dvije radionice, “Kako napisati marketinški plan?” i “Zašto je digitalno bitno?”.

Poduzeća- sudionici Case Study Competitiona 2015. : Coca-Cola, Franck, Hrvatski Telekom, INA, L’Oréal, Nestlé, Privredna banka Zagreb, Pliva, Sandoz, Splitska banka, SPAR, Zagrebačka banka te Zagrebačka pivovara.

 
Natjecanje 2014.

U Case Study Competitionu 2014. je sudjelovalo 2600 studenata s preko 80 različitih fakulteta te je promocija obuhvatila 5 Sveučilišta u Hrvatskoj (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Dubrovnik) i Sveučilišta u Bosni i Hercegovini te sveučilišta u Sloveniji, Srbiji i Crnu Gori. Projekt iz godine u godinu dobiva potporu Predsjednika Republike Hrvatske te preko 30 Internet portala objavljuje vijesti vezane uz Case Study Competition (Styria, EPH).  Poduzeća sudionici na svojim službenim profilima na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter) su također popratila Natjecanje.

Poduzeća- sudionici Case Study Competitiona 2014. : Adacta, Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla, Hrvatski Telekom, INA, Infobip, L’Oréal, Nestlé, Novartis, Omega Software, Splitska banka, SPAR, Styria Hrvatska, Vipnet, Zagrebačka banka te Zagrebačka pivovara.

 

Natjecanje 2013.

U Case Study Competitionu 2013. je sudjelovalo 2515 studenata s 63 različitih fakulteta te je promocija obuhvatila 5 Sveučilišta u Hrvatskoj (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Dubrovnik) i 3 Sveučilišta u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Banja Luka, Mostar).

Sljedeće, 10. izdanje Case Study Competitiona će obuhvatiti Sloveniju, Srbiju i Crnu Goru. Projekt iz godine u godinu dobiva potporu Predsjednika Republike Hrvatske te preko 30 Internet portala objavljuje vijesti vezane uz Case Study Competition (Styria, EPH) kao i nekoliko TV emisije koje su imale prilog o natjecanju (Znanstvene vijesti, Dobro jutro Hrvatska, Među nama, ZABA 5 minuta).

Poduzeća- sudionici Case Study Competitiona 2013. :Adacta, Holcim, I.D.Riva Tours, INA, Infobip, Iskon, JGL, Karlovačka pivovara, L’Oréal Adria, Nestlé, Pliva, Privredna banka Zagreb, Splitska banka, T-Hrvatski Telekom i Zagrebačka banka.