Case Study Competition je studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva renomiranih poduzeća regije. Cilj natjecanja je omogućiti proaktivnim studentima da pokažu svoja znanja i ideje te ostvare kontakt s potencijalnim budućim poslodavcima. Na natjecanju sudjeluje velik broj studenata različitih interesa zahvaljujući poduzećima iz različitih gospodarskih grana te tematskoj širini njihovih poslovnih slučajeva.

Svako poduzeće zadaje jedan poslovni slučaj koji je primjer izazova s kojim se poduzeće susrelo ili predviđa da će se susresti, a rješavaju ga timovi od 2 do 4 člana. Natjecateljskom timu na raspolaganju je mentor iz poduzeća koji je upoznat sa slučajem te stručan u području iz kojeg je poslovni slučaj.  Poduzeća nagrađuju najbolja rješenja s novčanim te dodatnim nagradama u obliku praksi i pripravništva.

Ovo natjecanje omogućuje poduzećima dobivanje novih, kreativnih ideja, povećanje baze budućih zaposlenika te promociju među studentima.

 

Mislav Ante Omazić

 

 

Intervju sa začetnikom CSC ideje: 

Prof. dr. sc. Mislav Ante Omazić

 

 

 

  • Tko su bili začetnici ideje i što ih je potaknulo na stvaranje CSC-a?

    Začetnici ideje smo bili John Ickis i ja. On je iz Portorika i predaje na INCAE Business School, a doktorirao je na Harvardu. S projektom smo započeli 2004. godine koji se temeljio na prvotnoj ideji- Case Study Writing. Cilj nam je bio poučiti studente i upoznati ih s pisanjem case study-ija. No, student Renato Divjak, te studentica Marija Pecotić su preokrenuli projekt u Case Study Competition kakav je ostao i do danas.

 

  • Kako je izgledala prva organizacija, te prva promocija CSC-a?

    Kako je to bio tek osnovani projekt nismo ulagali puno u organizaciju, a tako ni promociju. Cijeli koncept bio je u velikoj mjeri nepoznat i predstavljao nešto sasvim novo. Naime, studenti nisu imali velike i česte mogućnosti stupati u interakciju s poduzećima, te nam je stoga trebalo nekoliko godina kako bi se zapravo uhodali u sve to. Na početku projekta nije bilo posebne promocije projekta pa sam studente koji bi mogli biti potencijalni sudionici i natjecatelji projekta birao na temelju njihove aktivnosti na nastavi. Nismo se fokusirali na medije, već smo sve rješavali interno, unutar Fakulteta. U to sam vrijeme na Fakultetu bio asistent pa sam na seminarima stupao u kontakt s manjim grupama studenata. Na taj sam način mogao procijeniti tko ima aspiraciju, tko želi i može sudjelovati u tako nečemu.

 

  • Kakve su bile prve reakcije studenata?

    Reakcije studenata su bile izrazito pozitivne. Tad je to značilo nešto avangardno, novo, neisprobano.U početku je to bio manji projekt gdje sam studente za sudjelovanje u projektu predlagao osobno, a kasnije su, s razvitkom projekta, svi dobili mogućnost prijave. U Hrvatskoj ne postoji veliki broj Fakulteta koji svojim studentima nude takve mogućnosti, te stoga smatram kako ovaj projekt, a i svi ostali, predstavljaju veliko bogatstvo svih nas na Fakultetu. Tako su među prvim studentima koji su sudjelovali na projektu bili i Goran Vlašić koji je sada asistent na Katedri za marketing, te Zoran Witinne koji je na Katedri za trgovinu.

 

  • Tko se od profesora najviše uključio u projekt?

    Svi su u velikoj mjeri podržali projekt te bili zadovoljni njegovim osnivanjem. Zanimanje su pokazali i profesor Tipurić, profesorica Tkalac Verčič, Pološki Vokić. Cijela udruga eSTUDENT, kao i sam projekt CSC od svih su djelatnika Fakulteta imali veliku podršku.

 

  • Kako vidite budućnost CSC-a?

    Svijetla budućnost. Naime, to je projekt koji mnogo vrijedi i koji je postigao mnogo. Danas je jako poznat i priznat. Cijela udruga se razvila, pa se tako eSTUDENT pored Ekonomije proširio i na tri dodatna fakulteta. Studenti to trebaju iskoristiti jer će tako steći nova znanja i iskustva koja će im biti od iznimne koristi.