Sudionici natjecanja

Natječaj je otvoren za sve studente (redovni i izvanredni) preddiplomskih, diplomskih i poslijediplomskih studija sveučilišta i ostalih visokoškolskih ustanova (veleučilišta i visokih škola).

Natjecatelji se mogu prijavljivati u timu od dvije do pet osoba. Jedna osoba može se prijaviti samo s jednim timom, odnosno jednom poslovnom idejom. Svaki tim treba izabrati predstavnika tima koji je zadužen za komunikaciju sa organizatorima. Prijavljeni se mogu natjecati s poslovnom idejom s kojom su se prethodno natjecali na nekom drugom natjecanju.

Moguće su promjene sudionika unutar timova dokle god tim sadrži barem jednu osobu od inicijalno prijavljenih u timu, u protivnome se mora prijaviti novi tim. Promjene sudionika unutar timova moguće su do krajnjeg roka za podnošenje prijava. Moguće je i odustajanje tijekom natjecanja, o čemu je potrebno obavijestiti organizacijski tim Smartupa.

Svi natjecatelji dužni su:

  • ispuniti životopis (molimo vas da svaki član ispuni svoj životopis na sljedećem linku)
  • predati potvrde o statusu studenta (predaja potvrde kod prve predaje rješenja)
  • predati video pitch u trajanju od jedne minute u kojem opisuju svoju poslovnu ideju, koji problem rješavaju tom poslovnom idejom te koji su njihovi korisnici

do 10.3.2017. (do 23:59 sati) kako bi ostvarili pravo sudjelovanja.

Prijaviti se ne mogu ideje ili projekti koji su profitabilni ili su primili vanjsku investiciju veću od 10.000 kuna.

Svi natjecatelji prilikom prijave potvrđuju suglasnost s Uvjetima i kriterijima Natjecanja. U slučaju kršenja Uvjeta i kriterija, natjecatelji mogu biti diskvalificirani i/ili pravno odgovarati.

U slučaju da je netko od natjecatelja u radnom, mentorskom ili obiteljskom odnosu s nekim od članova Stručnog žirija dužan je to javiti na smartup@estudent.hr, te će se ocjene tog člana Stručnog žirija izuzimati tijekom natjecanja.

 

Prijave

Na natjecanje se prijavljuje popunjavanjem obrasca dostupnog na službenim web stranicama projekta, prilikom čega natjecatelji ujedno ukratko opisuju svoju poslovnu ideju. U prijavi moraju biti navedena imena i prezimena svih članova tima. Prijave počinju 27.2.2017., a završavaju 10.3.2017. Nakon navedenog datuma kao zadnjeg za moguće prijave, pristigle prijave se neće razmatrati.

Svi natjecatelji koji predaju rješenje dobivaju certifikat o sudjelovanju. Za natjecatelje koji se plasiraju u daljnje faze na certifikatu će biti naglašen plasman, dok  natjecatelji koji osvoje prva 3 mjesta dobit će poseban certifikat s uvjerenjem o osvojenom mjestu.

 

Kriteriji natjecanja i ocjenjivanje

Stručni žiri sastavljen je od stručnih osoba iz svijeta poduzetništva te predstavnika poduzeća Partnera. Organizacijski tim Smartup-a ne sudjeluje u ocjenjivanju, nego isključivo u organizaciji i dogovoru oko kriterija prije početka natjecanja. 

Stručni žiri odabire radove koji su zadovoljili osnovne kriterije na kontrolnim točkama tijekom natjecanja, te odabiru finaliste i pobjednike natjecanja. U finalnu završnicu natjecanja ulazi najviše 10 projekata prema odluci Stručnog žirija.

 

Evaluacija projekata prema kriterijima natjecanja se izvršava tri puta tijekom Natjecanja:

  1. Nakon odrađene prve radionice “Business Model Canvas” – o ulasku u drugi krug natjecanja natjecatelji će biti obaviješteni putem emaila
  2. Nakon odrađene treće radionice – o ulasku u treći krug natjecanja natjecatelji će biti obaviješteni putem emaila
  3. Nakon odrađene pete radionice – o ulasku u finalni krug natjecanja natjecatelji će biti obaviješteni putem emaila

 

Kriteriji natjecanja prema kojima Stručni žiri odlučuje o ulasku u drugi krug natjecanja – predaja rješenja do 26.3.2017. u 23:59 sati.

     1. Kvaliteta Business Model Canvas poslovnog aspekta projekta

     Projekt treba imati izrađen Business Model Canvas prema uputama dobivenim na prvoj radionici natjecanja. Stručni žiri će ocjenjivati sve aspekte dobivenog BMC-a.

     2. Opis poslovne ideje/projekta

    Treba predati opis svoje poslovne ideje/projekta u pisanom obliku s maksimalno 1800 znakova.

 

Kriteriji natjecanja prema kojima Stručni žiri odlučuje o ulasku u treći krug natjecanja – predaja rješenja 23.4.2017.

  1. Provesti kvalitativno istraživanje tržišta

     Potrebno je intervjuirati skupinu ljudi koja pripada potencijalnim ciljanim korisnicima usluge ili proizvoda koji poslovna ideja nudi. Tim istraživanjem potrebno je validirati hipotezu postavljenu u Business model canvasu.

 

Kriteriji natjecanja prema kojima Stručni žiri odlučuje o ulasku u finalni krug natjecanja – predaja rješenja 14.5.2017.

  1. Opis tima

     Predati kratak opis pojedinih članova tima, ocjenjivati će se kvaliteta tima i pokrivenost potrebnih područja stručnosti važnih za projekt. Cilj je pokazati izvedivost ideje.

  1. Ponovo validirati Business model canvas

     U dogovoru s mentorom koji će biti dodijeljen svakom timu nakon drugog eliminacijskog kruga, provjeriti izvedivost stavki napisanih u Business model canvasu. Osvrnuti se na kvalitativno istraživanje provedeno u prethodnom krugu natjecanja – ukoliko je hipoteza iz Business model canvasa pobijena, potrebno je predložiti način na koji bi ideju više prilagodili tržištu. Ukoliko je hipoteza potvrđena, objasniti kako.

  1. Inovativnost ideje i konkurentnost na tržištu

     Opisati način na koji se ideja izdvaja od konkurencije, proučiti sve konkurente i objasniti kako ideja tima ima prednost pred konkurentskim idejama.

 

Na Završnici natjecanja se nakon javne prezentacije rješenja u trajanju od tri minute izvršava ocjenjivanje i odabir pobjednika od strane Stručnog žirija natjecanja.

 

Smartup zadržava pravo promjene nekih od uvjeta natjecanja uslijed nepredviđenih okolnosti, s čime će svi sudionici natjecanja biti pravodobno upoznati.