1. Što je Smartup ?

Smartup je studentsko startup natjecanje u kojem se studenti natječu u razvoju svoje poslovne ideje s ciljem pokretanja vlastitog poduzeća. Cilj natjecanja je povezati studente koji imaju poslovnu ideju s mentorima i investitorima koji će svojim iskustvom i savjetima pomoći studentima u realizaciji te ideje. Kroz radionice i predaje rješenja svaki tim svoju ideju sve više unaprijeđuje te se na kraju dolazi do vrhunski razrađenog poslovnog plana primjenjivog za daljnju izgradnju vlastitog poduzeća.

 

2. Što je Lean Startup ?

Lean Startup je pokret započet od strane Erica Riesa s ciljem transformacije načina izrade i lansiranja novih proizvoda. Zadaća startupa je da pomogne poduzetnicima da pronađu odgovore na nepoznanice što ranije u projektu te usmjere investicije na ono što je korisnicima uistinu značajno, te tako povećati šansu za uspjeh. Poduzetnik razvija novi proizvod i pokušava ga približiti svojim korisnicima. Fiksni poslovni plan kao što je dosad bio slučaj više ne postoji. Poduzetnik sluša svoje korisnike i u skladu s feedbackom mijenja proizvod kroz vrijeme u potrebnom smjeru.  Prvo treba naučiti što više o svojim korisnicima, nakon toga i mjeriti kako oni reagiraju na naš proizvod te s time naučiti kako kreirati proizvod točno po mjeri korisnika. Dakle, osnovna stvar je testiranje svih vaših pretpostavki koje imate na korisnicima. Za više informacija posjetite theleanstartup.com.

 

 3. Tko se sve može prijaviti ?

Svi studenti.

 

 4. Kako i kada se mogu prijaviti ?

Način prijave je sljedeći: izvršava se putem on-line prijave tako da ispunite obrazac za prijavu na početnoj stranici weba. Možete se prijaviti od 05.03.2018 – 30.03.2018. godine. Prijaviti se možete ovdje.

 

 5. Koje su nagrade ?

Najuspješnije očekuju novčane i nenovčane nagrade te ulazak u inkubatorske programe. Studente očekuje primamljiv nagradni fond, a nenovčane nagrade su mentoriranje, edukacije i radionice od strane vrhunskih stručnjaka i poduzetnika kao i stjecanje praktičnih znanja i vještina za pokretanje poduzeća.

 

6. Kada se održavaju predavanja i radionice?

Radionice se počinju održavati nakon završetka prijava. Tijekom samog natjecanja održat će se četiri radionice i mentoriranje u periodu od 04.04.2018–16.05.2018. O svakoj radionici ćete dodatno biti obaviješteni putem e-maila, a točan vremenski raspored natjecanja nalazi se ovdje.

 

7. Koja je razlika između Smartupa i Business Plan Contesta ?

Smartup, iako je formalno nasljednik Business Plan Contest­-a, uvelike se razlikuje od BPC-a. Smartup je natjecanje koje uči studente razvoju i realizaciji njihove poslovne ideje do uspješnog poduzeća, dok je kod BPC-a bio slučaj da se razvoj ideje i njezina razrada prezentirala u obliku poslovnog plana.

 

 8. Jesu li dolasci na predavanja i radionice obavezni?

Dolasci na predavanja i radionice su obavezni u smislu da barem jedan član svakog tima iz Zagreba mora biti prisutan na svakoj radionici i Bootcampu. To će Vam uvelike pomoći pripremiti finalni plan kako biste u potpunosti razvili svoju ideju te u konačnici pobijedili na natjecanju.

 

 9. Koliko ljudi može biti u timu?

U timu mogu biti dvije do pet osoba.

 

10. Moram li razviti vlastiti proizvod?

Ne, na ovom natjecanju se razvija samo poslovni model. U slučaju uspješnog razvoja poslovnog modela i prezentacije(pitcha) ispred žirija, pobjednik uz novčane nagrade dobiva i mogućnost sudjelovanja u nekim od najjačih inkubatorskih programa u Hrvatskoj. U toj se fazi počinje s razvojem vlastitog proizvoda, a kako su to izveli neki od naših uspješnih prethodnih natjecatelja možete pogledati ovdje.

 

 11. Kome se mogu obratiti za više informacija?

Slobodno se obratite organizacijskom timu putem kontakt forme, Facebooka ili uživo na štandovima.