DSC_0156

U ponedjeljak, 27. svibnja, održana je svečana završnica petnaestog Case Study Competitiona u Kaptol Boutique Cinema. Za atmosferu i dodjelu nagrada pobrinula se Nina Slišković Goleš, a publici se obratio i predsjednik udruge eSTUDENT, Robi Špoljarić, koji se zahvalio svim poduzećima, natjecateljima, ali i organizacijskom timu CSC-a.

DSC_0097

Natjecatelji su dva mjeseca marljivo radili na svojim slučajevima, a svako poduzeće odabralo je tri najbolja tima koji su osvojili 3000 kn za treće mjesto, 5000 kn za drugo mjesto te 10000 kn za prvo mjesto. Uz predivne komentare i riječi pohvale, svaki pobjednički tim je dolazio na pozornicu po svoju nagradu i poklon vrećicu te su fotografijom obilježili taj trenutak. U pauzi goste su zabavljali Kristian Polić i Ante Batarelo, članovi eSTUDENTovog eDura, a završnicu su zaokružile Romana Franjković i Karla Žeželić, članice CSC tima, koje su još jednom čestitale svim pobjedničkim timovima i zahvalile se poduzećima te ih pozvale na zajedničko fotografiranje i druženje koje se nastavilo u Kaptol Boutique Cinema & Baru.

DSC_0120

Svoj dojam odabranim slučajem i cjelokupnim natjecanjem podijelile su s nama Ana Govorušić i Bruna Čalija: “Ovo nam se učinila kao dobra prilika pokazati se poduzećima na neki netipičan način, da nije samo prijava za posao jer teško je doći do ponuda u ovakvoj firmi pa da to iskoristimo dok smo još studenti. Sviđa nam se to što smo mogle prezentirati ono što smo naučile na faksu i primijeniti na stvarnom slučaju, a Plivin nam se činio nekako najzanimljiviji.” Koliko se trud i upornost isplati pokazali su pobjednici Helen Doron slučaja kojima ovo nije prvi put da su se prijavili na CSC natjecanje. “Prijavili smo se i prošle godine isto, ali nije bilo s ovakvim uspjehom tako da smo to odlučili ponoviti. Gledali smo razne slučajeve i odlučili smo se za ovaj jer nam je nekako najbliži tematski. Znali smo da smo napravili kvalitetno rješenje, ali nismo očekivali pobjedu”, rekao je Marin Duić.

DSC_0133

Cilj CSC-a je omogućiti proaktivnim studentima da pokažu svoja znanja i ideje te ostvare kontakt s potencijalnim budućim poslodavcima, a njegovu vrijednost prepoznale su i dobitnice nagrade L’Oréalovog slučaja Maja Koluder i Marija Jurić: “Odlučile smo se prijaviti za ovaj konkretan case zato što je bio jako zahtjevan, a mi volimo malo jače, challenging stvari. Prijavile smo se općenito za Case Study Competition zato što je to jedno najbolje natjecanje u regiji ovakvog tipa za nas s ekonomije, a budući da smo kolegica i ja s ekonomije to će nam dobro doći kao neka vrsta prakse”. Još jednom čestitamo svim pobjednicima i želimo im puno uspjeha!

DSC_0150

Doris Miloščić