univ_cover

Prijave za Case Study Competition su se zatvorile i sad treba krenuti na posao. Vjerojatno se pitate: Odakle početi? Koga tražiti za pomoć? Kako su prošlogodišnji natjecatelji uspjeli? Kako bismo vam svima olakšali, u nastavku članka možete pronaći riješeni case study prošlogodišnjih pobjednika!

Jedan od prošlogodišnjih poslovnih slučajeva je bio Novartisov naziva “Društvena odgovornost farmaceutske industrije”. Ovaj poslovni slučaj je pripadao kategoriji marketinga te je trebalo osmisliti i isplanirati cijelu online kampanju za novu liniju kozmetičkih proizvoda.

OPIS TEME POSLOVNOG SLUČAJA:

Novartis je jedna od vodećih inovativnih farmaceutskih kompanija u svijetu. Svi zaposlenici u Hrvatskoj dijele istu misiju – brigu za zdravlje i trajno poboljšanje kvalitete života koju ostvarujemo kroz otkrivanje, razvoj, proizvodnju i prodaju lijekova i medicinskih proizvoda. Područja djelovanja su nam pulmologija, kardiologija, dijabetes, neurologija, transplantacija i onkologija. U svim područjima Novartis značajno doprinosi zdravlju ljudi svojim inovativnim proizvodima, istraživanjima novih terapijskih pristupa, a samim time postavlja trendove u području medicine. Fokus našeg djelovanja je pacijent, kojem želimo omogućiti kvalitetnu brigu o zdravlju i time povećati njegovu kvalitetu života. Kao dio velike kompanije Novartis, u Hrvatskoj svoje marketinške aktivnosti provodimo na primjeren način propisan Zakonom o oglašavanju lijekova te Kodeksom ponašanja inovativnih proizvođača lijekova gdje nije dozvoljena promocija prema krajnjim korisnicima (pacijentima). Njima možemo pristupiti kroz suradnju s udrugama pacijenata, javno-zdravstvene kampanje, podizanjem svijesti o bolesti, prevenciji i važnosti liječenja. Nakon upoznavanja s načinom rada farmaceutskih kompanija, te zakonskom regulativom u Republici Hrvatskoj zadatak studenata je osmisliti novi i inovativni pristup povezivanju farmaceutske kompanije s društvom (pojedincem ili stručnim društvom).

Na dnu se nalazi riješeni Novartisov poslovni slučaj. Sretno svim natjecateljima!

NAPOMENA:

Ovo rješenje poslovnog slučaja služi kao ogledni primjerak, a ne kao vodilja kako ispravno riješiti dobiveni poslovni slučaj. Drugim riječima, ne morate primjenjivati ova rješenja na vlastitom poslovnom slučaju, nego je naglasak na inovativnosti i kreativnosti.

CSC-NOVARTIS

Žana Jukić