Za sve sudionike Vizionara, jedinog studentskog projekta u Hrvatskoj organiziranog kao natječaj za dizajn, u periodu 11.04 – 20.04. održavaju se konzultacije s mentorima natjecanja. Na ovogodišnjem izdanju Vizionara, natjecatelji će imati prilike zatražiti savjete od agencija Bruketa&Žinić, Imago, Fahrenheit, I to nije sve te od poduzeća Araucaria te Hortikultura Ćustić.

Ako do sad niste upoznati sa svim mentorima, više o njima pročitajte putem linka.

Konzultacije na Vizionaru funkcioniraju tako da se svaki individualni natjecatelj ili tim mogu prijaviti kod mentora kojeg žele. Ovisno o broju prijava kod određenog mentora, studenti će na raspolaganju imati 10 – 20 minuta vremena za sva pitanja, a ukoliko se ne popune sva mjesta, konzultacije se mogu ponoviti. Naravno, tu ne staje prilika za učenjem jer svi natjecatelji koji prođu u finale dobit će dodatan feedback na svoj rad te priliku da prezentiraju svoje rješenje pred cijelim žirijem.

“Od konzultacija sam očekivala priliku da saznam idem li u dobrom smjeru te imam li ispravnu percepciju o tome što treba raditi na ovom zadatku. Kroz razgovor s mentorom dobila sam konkretne smjernice oko toga kako finalizirati svoje rješenje. Budući da mi kao dizajneri imamo percepciju da nešto treba raditi lijepo, ove konzultacije su me usmjerile da više razmišljam o nekoj priči iza brenda i proizvoda.” izjavila je M.C. ovogodišnja natjecateljica vizionara

Osim savjeta za bolji uspjeh na natjecanju, konzultacije su odlična prilika da studenti uče od mentora te steknu brojna iskustva koja će im koristiti u radu izvan natjecanja.

“Na konzultacijama smo dobile dva jednostavna, ali ključna savjeta koja se u biti i ne odnose isključivo na našu ideju. To je super jer nam je mentor u jednoj rečenici otvorio potpuno novu perspektivu koju smo naslućivale, ali tek je riječima stručnjaka poprimila oblik. Te savjete ću zapamtiti i primjeniti i na rad izvan okvira Vizionara.” – dodala je P.G., također natjecateljica ovogodišnjeg Vizionara

Ipak, najbolja stvar u cijeloj priči je prvi doticaj s potencijalnim budućim poslodavcima. Sve konzultacije odvijaju se u uredu mentora što daje odličnu priliku studentima da vide kako izgleda rad u agenciji i iz prve ruke osjete atmosferu u uredu. Najuspješniji na natjecanju moći će odraditi prakse u agenciji po izboru, a nekoliko studenata već je nastavilo s radom u agencijama nakon odrađene prakse.

Svim studentima preporučio bih da prvo razmisle o ideji jer sve kreće od ideje, tj. od priče koja je dovela do te ideje, a tek se onda kreće na razradu. Ono što se na kraju vidi na etiketi, oglasu ili tv spotu je samo završnih 10% onoga svega što je prethodilo. Ne može se krenuti od kraja pa napraviti nešto što je samo lijepo i duhovito, to mora biti prije svega utemeljeno i smisleno, a izričaj je ono što se primjenjuje tako da bude duhovito, provokativno, lijepo ili patetično. Najvažnije u svemu je znati što radiš.” – zaključio je Igor Mladinović, kreativni direktor Imaga i mentor na Vizionaru

Pozivamo sve natjecatelje da iskoriste ovu priliku, prijave se na konzultacije, upoznaju mentore te unaprijede svoja rješenja. Preostali termini konzultacija mogu se vidjeti na linku.