IMG_9984

U četvrtak, 6. lipnja, održan je posljednji Izlet na buduće radno mjesto u kompaniju Philip Morris Zagreb. Na Izletu su kompaniju i njezino poslovanje predstavili mladi i pristupačni stručnjaci za svoja područja. 

Prva koja se predstavila je Katica Šamija, zadužena za pristupni proces i nova zapošljavanja, pa je među brojnim savjetima naglasila važnost životopisa kao prvog kontakta s poslodavcem koji bi se trebao istaknuti u moru istih. Kompanija je trenutno u procesu transformacije koja u potpunosti mijenja fokus poslovanja. Nakon Katice predstavio se Sven Višić koji je svoj rad u Philip Morrisu započeo kroz studentsku praksu te radi kao prodajni predstavnik na terenu. To je početna pozicija u kompaniji te s njom započinju sve promjene i put zaposlenika kroz različite odjele. Zatim je voditeljica Odjela budžetiranja i reportinga Marina Žanko približila svoje iskustvo rada u financijama te istaknula dinamičnost samog posla i stalne promjene koje on donosi kao najveće prednosti. Kristijan Karin kao menadžer prodajnih područja savjetovao je studentima da vjeruju u sebe te da ne misle uvijek kako su drugi bolji od njih. Najvažnije su ideje te su one te koje pokreću i sam Philip Morris kroz transformaciju. Vedrana Šćiran je studentima kroz interesantnu radionicu na temu design thinkinga  omogućila da iz prve ruke saznaju više o tom strukturiranom procesu dolaženja do ideja. Ona je u četiri godine rada u Philip Morrisu promijenila četiri pozicije te tako kroz primjer pokazala da je u poslu znanje važnije od pozicije jer jednom kad ga steknete, ne može vam se oduzeti. Uz to je važno ne ograničavati samog sebe, biti otvoren za sve nove prilike te stalno učiti i raditi na sebi. Naposljetku je riječ preuzela menadžerica Ljudskih potencijala Nikolina Sertić koja je svoju karijeru nakon fakulteta započela na recepciji Philip Morrisa gdje je naučila mnoge stvari, među ostalim i da osmijeh rješava svaku tremu. 

IMG_9621

Philip Morris je kompanija koja u transformaciji kroz koju prolazi stavlja naglasak na povratnu informaciju, kako od svojih zaposlenika tako i od klijenata. Povratna informacija je ključan dio svakog poslovanja te je važno uvijek otvoreno govoriti o svojim afinitetima, onom što želimo ili ne želimo raditi. Zaposlenici su na samome kraju Izleta zamolili studente da s njima podijele svoje dojmove. Kompanija je uvijek otvorena za mlade ljude i nove ideje te često organizira studentske prakse na kojima studentima omogućava stjecanje znanja i iskustava važnih za budućnost. 

Koristimo ovu priliku da još jednom zahvalimo svim zaposlenicima Philip Morrisa koji su ugostili studente na posljednjem Izletu u ovoj eSTUDENT godini, prezentirali im dio svojeg karijernog puta te se pobrinuli da zanimljivom radionicom ovaj Izlet ostane u trajnom sjećanju svim studentima.

Tin Jonak