
Alen Kekić je kreativni direktor agencije I to nije sve i jedan od mentora na ovogodišnjem izdanju Vizionara. I to nije sve kreativna je agencija koja se bavi osmišljavanjem kampanja za male i velike, brandingom i rebrandingom te strategijom i komunikacijom na društvenim mrežama. Agencija je do sada surađivala s 25 klijenata na 70 projekata, a samo neki od klijenata su Motovun Film festival, Ikea, Grawe, Cinestar i Shoutem. Dobitnici su brončane nagrade od prestižne web stranice Adsoftheworld.com u kategoriji ‘Best direct mailing’ za projekt Složimir koji su pripremili za klijenta IKEAu.
Popričali smo s Alenom koji je ukratko s nama podijelio što se očekuje od natjecatelja i predanih rješenja te što mogu očekivati od prakse.
Kako bi ukratko predstavili agenciju studentima i što mislite da je njezina posebnost, tj. da ju izdvaja od ostalih agencija?
TO NIJE SVE! kreativna agencija je otvorena prije 6 godina s jednom namjerom – raditi pametno oglašavanje, s pametnim ljudima u pametnom prostoru. Ideja je bila stvoriti dovoljno zanimljivo okruženje koje će pozivati na igru, pokazati srednji prst ustaljenim korporativnim strukturama, pokazati da se može drugačije i bolje. To je nešto što nas motivira da navijemo budilicu u 8:00 svaki dan.
Izdvojite jedan projekt agencije koji se Vama najviše sviđa i objasnite nam što je toliko posebno kod njega?
Valjda najteže pitanje ikad. Možda najzanimljiviji su mi interni projekti koje provodimo budući da rastom i širenjem, dolazimo do izazova da ćemo svoju viziju, kulturu i ljubav prema ovom poslu sve teže prenositi na sve suradnike.
Zašto ste odlučili biti dio ovog projekta/natjecanja?
Prije svega bilo mi je osobno drago da ste me pozvali i odbijanje poziva nije bilo opcija. Zapravo ste vi to odlučili : )
Što očekujete od natjecatelja?
Da se potrude i da se zabave. Da si 10 puta dnevno kažu da to nije za njih, pa opet, nakraju, riješe problem.
Što očekujete od predanih rješenja?
Isto što očekujem i od natjecatelja. Zabavite se i potrudite. Bit će to sve super.
Što bi trebala biti glavna motivacija natjecateljima?
Stvaranje. To treba biti motivacija za sve u životu. Sve ostalo je posljedica.
Što sve čeka finaliste na praksi? Što im nudite?
Nudimo im da skupa s nama lupaju glavom od zid rješavajući svaki dan probleme te tako da steknu barem malo iskustvo rada u jednoj marketinškoj agenciji.
Da se možete vratiti u studentske dane, biste li iskoristili priliku i prijavili se na Vizionar?
Definitivno. Vizionar je ovim projektom dopustio svim studentima da čak ne moraju niti pokucati na vrata agencija u Hrvatskoj te da se upoznaju i rade s glavnim kreativnim direktorima. Pola posla do pronalaska pravog posla je već odrađeno.