logo
Na natjecanju LUMEN Business predstavljeni su poslovni slučajevi

Na natjecanju LUMEN Business predstavljeni su poslovni slučajevi

Autor: Lovro Domitrović, May 29, 2025

Nakon cijele akademske godine stigao je i kraj LUMEN Businessu. Održana je LUMEN završnica u petak 23. svibnja na Veleučilištu EFFECTUS. Studenti su imali priliku sudjelovati i međusobno se natjecati u rješavanju poslovnih slučajeva različitih poduzeća. Ovogodišnja poslovne slučajeve imali su: WoltPBZHenkel i L'OréalFinalisti su svoje prezentacije izlagali stručnom žiriju, a potom je uslijedilo svečano proglašenje pobjednika.

Pobjednica Tamara Simundić s Filozofskog fakulteta u Zagrebu koja je izabrala PBZ-ov poslovni slučaj , izjavila je: “Bilo je dosta izazovno, budući da partner i ja nismo imali iskustva u marketingu. Mi smo imali PBZ-ov slučaj i promociju PBZ-a na TikToku te smo to radili puna dva i pol mjeseca. Preporučila bih da se iduće godine i ostali zainteresirani prijave, pogotovo kada slučaj nije vezan uz fakultet na kojem studirate jer se nauči stvarno dosta toga novoga.” 

 

LR-6934.jpg

 

PBZ-ova direktorica odnosa s javnošću i marketinga, Marija Gačić Nimac bila je članica žirija te odgovorila na naše upite: “Rješenja koja smo dobili od studenata na ovogodišnju temu “Banka na Tik Toku” bila su  iznimno kvalitetna te su ponuđena konkretna kreativna rješenja. Prijedlozi koje smo vidjeli uz malu doradu mogla bi se odmah primijeniti u praksi. Studenti koji su sudjelovali na natjecanju pokazali su da su proaktivni i željni učenja sa zaista izraženom kreativnošću i sposobnošću prilagođavanja novim izazovima i trenutnoj tehnologiji, stoga bismo pojedine kandidate zaista rado vidjeli u našem timu.. 

Isto tako, ponosne pobjednice s rješenjem za L'Oréalov case bile su oduševljene, ali i zadovoljne LUMEN Business natjecanjem. Nakon slegnutih emocija svoju izjavu dala je i Marijana Rajkovača s Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta u Zagrebu: “Najteže nam je bilo da smislimo točno rješenje za promociju u ljekarnama, onda smo imale i organizacijski problem jer svatko ima svoje obaveze, ali smo ipak kroz dogovor to riješili, jedna bi odradila jednu stvar, druga drugu stvar.” 

A L'Oréalovo ocjenjivanje ne bi prošlo bez stručnog žirija. U ime L'Oréala obratila nam se Petra Očinić dio Recruitment Employer branding tima: “Ove godine je bilo dosta različitih timova, posebice nam se sviđaju ovogodišnji farmaceutski pobjednici. Neki generalni savjet studentima je da pokažu proaktivnost i da pokažu svoje želju i motivaciju da otkriju novo područje i budu hrabri, tako se postaje pobjednik.”. 

Sudjelovanje na LUMEN Businessu mnogima je pružilo priliku da spoje teorijsko znanje s praktičnim izazovima iz stvarnog poslovnog svijeta. Uz timski rad razvile su se kreativne ideje, a razvijat će se i iduće akademske godine. Zahvaljujemo svim organizatorima, mentorima i partnerima na novim znanjima, vrijednim iskustvima te kontaktima koji mogu pomoći u daljnjem profesionalnom rastu. Također, bez natjecatelja projekt ne bi funkcionirao, stoga veliko hvala svim izvrsnim natjecateljima na sudjelovanju.

Saznaj više!

Više informacija o LUMENu i ostalim natjecanjima koje organizira eSTUDENT možeš pronaći na našoj web stranici. Rad Udruge možeš pratiti i na društvenim mrežama - FacebookuInstagramuTikTokuYouTubeuLinkedInu. Za redovan pregled aktivnosti u Udruzi pretplati se na newsletter.