logo
LUMEN Business radionica: Od vizije do realizacije

LUMEN Business radionica: Od vizije do realizacije

Autor: Lovro Domitrović, Apr 28, 2025

Dana 25. travnja održala se kreativna radionica u prostoru Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu gdje su prisutni studeni ujedno i natjecatelji LUMEN Businessa imali priliku saznati kako i na koji način strukturirati svoju prezentaciju te predstaviti svoje poslovne rješenje poduzećima. 

Prezentacijske vještine ključne su za uspješno prenošenje ideja, posebno kada se projekt predstavlja poslovnim poduzećima. U kontekstu natjecanja LUMEN Business, gdje studenti imaju priliku predstaviti svoja rješenja poslovnih slučajeva stvarnim poduzećima, dobra prezentacija može biti presudna za uspjeh. Da bi se projekt uspješno proveo potrebno je uzeti u obzir nekoliko smjernica pri prezentiranju. Prije svega, potrebno je istražiti poduzeće, znati zašto je ono važno te je li usmjereno na inovacijeprofitabilnostodrživost ili tehnologiju. Zatim je potrebno jasno definirati problem i rješenje u prvim minutama prezentacije bez navođenja detalja i suvišnih informacija, bitno je staviti naglasak na kreativno rješenje koje će promijeniti dosadašnje stanje i osvježiti poduzeće novim, mladim, zainteresiranim pojedincima.

Kreativnost je ključ marketinga navela je profesorica komunikologije Natalia Tutek u svojoj prezentaciji kako bi osvijestila percepciju o važnosti kvalitetne prezentacije među natjecateljima. Svojim izlaganjem i propitkivanjem vodila je natjecatelje od njihove početne ideje do konkretne strategije. Isto tako, naglasak je stavljen na razgovor o kreativnim razmišljanjima i idejama koja su zanimala natjecatelje. Stoga, profesorica Tutek navodi: “Kreativnost i inovativnost su dva najvažnija elementa u rješavanju casea te dobra prezentacija poduzećima. 

Jurica Vipel, student Tehničkog veleučilišta u Zagrebu smjera informacijski dizajn, natjecatelj LUMEN Businessa, sa svojim PBZ caseom izjavio je: “Prijavio sam se jer radim s puno brendova poput Galilea, vodim službeni profil od faksa gdje smo imali u mjesec dana preko 8 milijuna pregleda i znamo što radimo na TikToku.” 

S druge strane je konkurencija, natjecateljica LUMEN Businessa s PBZ caseom Tamara Šimunic, studentica psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu izjavila je: “Na radionici je bilo jako korisno, profesorica je sve to jako dobro organizirala jer je bilo više praktičnih stvari nego čiste teorije, tako da smo ja i partner dobili jako dobre ideje za prezentaciju kao rješenje.”

 

toms-stals-OX5uCTs7pKc-unsplash.jpg

 

U konačnici, LUMEN Business nije samo testiranje ideja, već i test sposobnosti da se ideje predstave na pravi način. Razvijanjem prezentacijskih vještina otvaraju se vrata, ne samo za pobjedu na natjecanju, već i za buduće profesionalne uspjehe. Može se reći da je svaka prezentacija prilika za učenje i izgradnju osobnog brenda gdje osoba zna kvalitetno komunicirati i voditi različite tipove projekata.

Saznaj više!

Više informacija o LUMENu i ostalim natjecanjima koje organizira eSTUDENT možeš pronaći na našoj web stranici. Rad Udruge možeš pratiti i na društvenim mrežama - FacebookuInstagramuTikTokuYouTubeuLinkedInu. Za redovan pregled aktivnosti u Udruzi pretplati se na newsletter.

DISCLAMER! WEB STRANICA JE JOŠ U IZRADI! - Za pristup staroj stranici kliknite OVDJE
logo

Kontakt informacije


Trg J. F. Kennedyja 6, p.p. 137

10 000 Zagreb

estudent@estudent.hr

Zapratite nas na

© Sva prava pridržana | eSTUDENT 2025